مذاکرات به تعویق افتاد؛

خبر مهم باقری از مذاکرات وین

کدخبر: ۴۶۲۳۹۱
مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این هفته پیشرفت خوبی داشتیم، در توئیتی نوشت: امروز کمیسیون مشترک برگزار و بعد از یک وقفه چند روزه، مذاکرات را ادامه خواهیم داد.
خبر مهم باقری از مذاکرات وین

به گزارش اقتصادنیوز ،  به نقل از فارس، علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات با گروه ۱+۴ ( آلمام، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) برای رفع تحریم ها صبح امروز (جمعه) در توئیتی نوشت: پس از رایزنی‌ها با دیگر هیات‌ها، بعد از ظهر روز گذشته من و انریکه مورا برای ارزیابی وضعیت و بحث درباره مسیر پیش رو، دیدار کردیم.

‌وی افزود: این هفته پیشرفت خوبی داشتیم. امروز (جمعه) کمیسیون مشترک خواهیم داشت و بعد از یک وقفه چند روزه، مذاکرات را ادامه خواهیم داد.

فوری/ مولوی گرگیج از امامت جمعه اهل ‎سنت آزادشهر عزل شد

پیش بینی محسن رضایی از نرخ ارز در سال جدید+ فیلم

به گزارش فارس، نشست کمیسیون مشترک برجام قرار است ساعت ۱۴ امروز به وقت وین (۱۶:۳۰ به وقت تهران) با حضور هیأت های ایران، اتحادیه اروپا و ۱+۴ در هتل کوبورگ برگزار شود.

در اکوایران ببینید؛

به گزارش فارس، دور هفتم مذاکرات در دولت جدید ایران (دولت سیزدهم) دوشنبه هشتم آذر ماه با برگزاری نشست افتتاحیه کمیسیون مشترک برجام آغاز و در نهایت چهارشنبه شب دهم آذر ماه هیأت ایرانی دو سند به طرف مقابل ارائه کرد شامل رفع تحریم‌ها و موضوعات هسته‌ای. در پی درخواست طرف اروپایی برای مشورت با پایتخت‌ها تنفسی در این مذاکرات ایجاد و دوباره روز (پنجشنبه) ۱۸ آذر ماه با برگزاری نشست افتتاحیه کمیسیون مشترک برجام این مذاکرات از سر گرفته شد که هنوز هم در وین در جریان است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید