این موشک‌ها در عرض ۱۲ دقیقه آمریکا را محو می کنند+ جزئیات و عکس

کدخبر: ۴۶۴۵۳۳
کارشناس نظامی روس با اشاره به قدرت موشکی روسیه گفت: «روسیه دارای یک مجموعه از موشک‌های مافوق صوت «آوانگارد» است که میتواند تنها در عرض ۱۲ دقیقه به پایتخت آمریکا برسند.
این موشک‌ها در عرض ۱۲ دقیقه آمریکا را محو می کنند+ جزئیات و عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اسپوتنیک، الکسی لئونکوف، کارشناس نظامی روس اظهار داشت که انتقال تسلیحات روسیه به کوبا برای دستیابی و نزدیکی به کاخ سفید یک اشتباه تاریخی است، زیرا موشک‌های مسکو میتوانند تنها در عرض چند دقیقه به آمریکا برسند.

این کارشناس نظامی در ادامه با اشاره به قدرت موشکی روسیه گفت: «روسیه دارای یک مجموعه از موشک‌های مافوق صوت «آوانگارد» است که میتواند تنها در عرض ۱۲ دقیقه به پایتخت آمریکا برسند.»

پاسخ سپاه به شدت گرفتن تهدیدات نظامی اسرائیل

سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز /سکه گران شد

به گفته این متخصص، موشک‌های روسیه قادر است واشنگتن را از روی زمین محو کند و کاخ سفید در این مدت حتی فرصتی برای آماده شدن در برابر این حمله نخواهد داشت. حتی اگر آمریکا زمان برای آماده شدن در برابر این حملات را داشته باشد، باز هم محکوم به فنا است. زیرا واشنگتن هنوز نتوانسته ابزاری برای رهگیری موشک‌های ما فوق صوت روسیه به دست آورد.

او در انتها خاطر نشان کرد که ایجاد زیر ساخت و انتقال تسلیحات به کوبا برای مبارزه با آمریکا اشتباه است و تنها ساخت پایگاه‌های دریایی در جزایر کارائیب منطقی است.

چند روز پیش ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از موفقیت‌آمیز بودن آزمایش موشک مافوق فراصوت «زیرکان» خبر داد. حداکثر سرعت این موشک حدود ۲.۶۵ کیلومتر بر ثانیه در ارتفاع ۲۰ کیلومتری یا بیش از ۱۰ هزار کیلومتر در ساعت است و حداکثر برد آن حدود ۱۰۰۰ کیلومتر است و توانایی اصابت به اهداف در سطح آب و خشکی را داراست.

همچنین در اکوایران ببینید : پیش‌بینی دلار از دور هشتم مذاکرات

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید