پست تلخ و دردناک زهره فکورصبور در اینستاگرام/ کاش ازدواج می کردم و بچه ام را بزرگ می کردم

کدخبر: ۴۷۹۹۷۳
زهره فکور صبور در مصاحبه ای گفته بود: اگر عقل الان را داشتم، ازدواج می‌کردم و بچه‌ام را بزرگ می‌کردم، شوهر می‌دادم، زن می‌دادم. اگر هم روزی بچه‌دار شوم، هیچ‌وقت نمی‌گذارم وارد حرفه بازیگری شود.
پست تلخ و دردناک زهره فکورصبور در اینستاگرام/ کاش ازدواج می کردم و بچه ام را بزرگ می کردم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبر آنلاین ، زهره فکورصبور، بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون، که شب گذشته، سه‌شنبه ۱۰ اسفند در ۴۳ سالگی درگذشت، در آخرین پست اینستاگرامی خود با اشاره به حضورش در برنامه «زنده‌رود» چنین نوشته بود: 

«برنامه زنده‌رود با اجرای بی‌نظیر آقای مرادی بزرگوار و چقدر خوشحالم ایشان مجری توانمند و بسیار همراه بودند، البته جسارت نمی‌کنم چون مجری‌های قبلی را سعادت نداشتم ببینم و بسیار روز خوبی داشتم بعد از سال‌ها در کنار عزیزان اصفهان و گروه خوب برنامه «زنده‌ رود»، الهی همیشه خدا هوای دل تک‌تک دوستان را داشته باشد.» 

جزئیات مرگ زهره فکور صبور از زبان همسرش؛ زهره 100 قرص آرامبخش خورده بود

یارانه نقدی و معیشتی این افراد حذف می‌شود

او همچنین در ویدئوی کوتاهی از این برنامه که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است، در پاسخ به سوال مجری که می‌گوید برگردیم به ۲۰، ۲۵ سال پیش که این مسیر را شروع کردید، دوباره همین مسیر را انتخاب می‌کنید؟، پاسخ می‌دهد: «نه، ابدا، هرچند خدا را شکر اتفاقات خوبی برایم افتاد اما از بچگی به دنبال یک زندگی آرام و بی‌دغدغه بودم. اگر آن زمان عقل الان را داشتم، ازدواج می‌کردم و بچه‌ام را بزرگ می‌کردم، شوهر می‌دادم، زن می‌دادم. اگر هم روزی بچه‌دار شوم، هیچ‌وقت نمی‌گذارم وارد این حرفه شود.» 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید