امتحانات کدام دانشگاههای تهران فردا برگزار می‌شود؟

کدخبر: ۵۴۸۷۰۵
اقتصادنیوز: امتحانات اکثر دانشگاههای تهرانی علیرغم اعلام تعطیلی در تهران فردا برگزار و سایر فعالیت ها لغو می شود.
امتحانات کدام دانشگاههای تهران فردا برگزار می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، بنا بر اعلام وزارت کشور فردا ۲۵ دی ماه بخش خصوصی و دولتی تهران به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز تعطیل شد.

آخرین وضعیت نقشه‌ افت فشار گاز در کشور / هشدار برای ۵ استان+عکس

در همین راستا برخی دانشگاههای تهران برنامه خود را برای فعالیت و برگزاری امتحانات در این روز را اعلام کردند که به شرح زیر است: 

دانشگاه تربیت مدرس 

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس، امتحانات روز یکشنبه ۲۵ دی ماه  مطابق تقویم دانشگاهی و برنامه ازقبل اعلام شده به صورت حضوری برگزار می شود.

تمام فعالیت‌های اداری، آموزشی و پژوهشی دانشگاه فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه، با رعایت حداقل مصرف انرژی به قوت خود باقی است و امتحانات طبق برنامه‌ی اعلام‌شده‌ پیشین برگزار خواهد شد.

فعالیت آن دسته از همکاران دانشگاه که عدم حضور آنان خللی به برگزاری روند آزمون و امور ستادی و صفی وارد نمی‌کند، پس از درخواست عضو و موافقت مسئول واحد به صورت دورکاری خواهد بود.

دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و سازمان مرکزی فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل است ولی امتحانات در واحدهای سراسر کشور طبق برنامه برگزار خواهد شد.

دانشگاه الزهرا 

دانشگاه الزهرا در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ با توجه به اطلاعیه استانداری تهران فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه به استثناء بخش های آموزشی(کلیه کارشناسان آموزش ،مراقبین و دست اندرکاران برگزاری امتحانات) تعطیل است. 

همچنین حضور تمامی نیروهای خدمات در دانشکده ها و خوابگاه الزامی است. 

دانشگاه علامه طباطبایی 

دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: با استناد به تصمیم استانداری استان تهران و با توجه به پیش بینی بارش سنگین برف و برودت هوا، کاهش دما و مدیریت مصرف گاز در کشور، همه فعالیت های اداری، آموزشی و پژوهشی دانشگاه علامه  طباطبائی در روز یکشنبه، ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است.

همچنین بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه، به منظور حفظ سلامتی و رفاه حال دانشجویان، امتحانات همه مقاطع تحصیلی دانشگاه علامه طباطبائی در روز یکشنبه، ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ لغو و بر اساس همان ساعت تعیین شده، در روز سه شنبه، ۴ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود. 

دانشگاه صنعتی شریف 

 بنا به اعلام مدیریت سرمایه انسانی و پشتیبانی دانشگاه صنعتی شریف، پیرو اعلام استانداری تهران، فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ دانشگاه تعطیل و کلیه سامانه‌های گرمایشی خاموش است. 

همچنین با توجه به برگزاری آزمون‌ها، حضور کلیه عوامل اجرایی آزمون‌ها به تشخیص مدیر مربوطه ضروری است. 

دانشگاه صنعتی امیرکبیر 

دانشگاه امیرکبیر در اطلاعیه ای اعلام کرد: امتحانات پایان نیمسال تحصیلی جاری در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه لغو شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده ها روز و ساعت جدید امتحانات تا بازی ۸ بهمن ماه را بعد از هماهنگی به اطلاع اساتید دانشجویان خواهد رساند. 

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی 

کلیه امتحانات دانشجویان مطابق برنامه ریزی قبلی و بر اساس هماهنگی وزارت علوم با *یک ساعت تاخیر* بر اساس برنامه زمانی ذیل  و در کلیه پردیس ها به صورت همزمان و  حضوری برگزار می شود.

نوبت اول: ۱۱-۹ 
نوبت دوم: ۱۳:۳۰-۱۱:۳۰
نوبت بعد از ظهر: ۱۶-۱۴ 

-کلیه بخش های اداری دانشگاه به جز بخش‌های مرتبط با برگزاری امتحانات در دانشکده ها (مطابق هماهنگی روسای محترم دانشکده ها) به صورت دورکاری خواهند بود.

از همکاران محترم حوزه های آموزشی دانشکده ها و خدمات و سایر همکاران مرتبط با برگزاری امتحانات خواهشمند است مطابق روال صرفاً در ساعات برگزاری امتحان در محل کار خود حضور بهم رسانند.

دانشگاه علم و صنعت ایران 

دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به محدودیت تامین گاز برای دانشگاه و مشکل فراهم کردن گرمایش همزمان فضای تمام دانشکده‌ها، به استحضار می‌رساند امتحانات روز یکشنبه مورخ  ۲۵ دیماه ۱۴۰۱ در هر دو نوبت صبح و عصر، به صورت متمرکز در ساختمان علوم پایه، دانشکده فیزیک (ساختمان شماره ۲) و گروه معارف برگزار می‌شود.

ضمناً اعضای هیات علمی می‌توانند با خودرو و از محل گیت شمالی (بهداری) تا محل برگزاری امتحانات (ساختمان‌های علوم پایه، دانشکده فیزیک - ساختمان شماره ۲ و گروه معارف) تردد کنند.

همچنین نحوه فعالیت دانشگاه علم و صنعت ایران در روز یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ به شرح ذیل است؛

۱-   سیستم‌های گرمایشی کلیه ساختمان‌های دانشگاه شامل کلیه دانشکده‌ها و واحدهای ستادی به جز دانشکده علوم پایه، دانشکده فیزیک (ساختمان شماره ۲) و گروه معارف، (محل برگزاری آزمون) در تاریخ یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱، خاموش بوده و هیچ گونه خدمات‌رسانی در آنها انجام نخواهد شد.

۲- کلیه پرسنل دانشگاه به جز موارد ذیل، فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه، تعطیل هستند.

برخی از کارکنان حوزه معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع با هماهنگی با مدیران مربوطه، به صورت محدود حضور خواهند داشت.

کارشناسان حوزه معاونت آموزشی و عوامل اجرایی در برگزاری امتحانات دانشکده‌ها، لازم است حضور داشته باشند.

دانشگاه تهران

اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران همچنین اعلام کرد: با توجه به تصمیم دانشگاه تهران مبنی بر برگزاری آزمون‌های پایان ترم و ضرورت مدیریت استفاده بهینه از انرژی، وضعیت حضور پرسنل در روز یکشنبه مورخ ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ به شرح ذیل اعلام می‌شود:
 
و احدهایی که در این روز آزمون برگزار می‌کنند، به تشخیص مدیریت واحد به اندازه ضرورت از حضور پرسنل جهت برگزاری آزمون‌ها بهره‌مند خواهد بود.

در واحدهای ستادی و صف که در آنها آزمون برگزار نمی‌شود حضور پرسنل به صورت دورکار خواهد بود.
 
دانشگاه تهران تاکید کرده است، به منظور مدیریت مصرف گاز، صرفاً مکان‌های محل برگزاری امتحانات تا حد نیاز گرم و سیستم‌های گرمایشی در سایر فضاهای دانشگاه غیرفعال خواهد بود.

دانشگاه شهید بهشتی 

کلیه امتحانات دانشگاه شهید بهشتی فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه مطابق تقویم آموزشی دانشگاه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی