هواپیمای حامل وزیر کشور موفق به فرود نشد / ماجرا چیست؟

کدخبر: ۵۵۵۶۸۴
اقتصادنیوز: بارش برف و باران در چهارشنبه شب مانع فرود هواپیمای حامل وزیر کشور به فرودگاه بین‌المللی شهرکرد شد.
هواپیمای حامل وزیر کشور موفق به فرود نشد / ماجرا چیست؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، احمد وحیدی قرار بود شامگاه چهارشنبه به‌منظور شرکت در نشست ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری و بررسی میزان خسارت ناشی از بارش برف سنگین اخیر طریق فرودگاه بین‌المللی شهرکرد شامگاه چهارشنبه وارد این استان شود.

آخرین وضعیت خروج علی دایی از ایران / دایی می‌تواند به مراسم فیفا برود؟

اما پس از حضور هواپیمای حامل احمد وحیدی بر آسمان شهرکرد، این هواپیما موفق به فرود نشد و به تهران برگشت.

وزیر کشور قرار بود پس از ورود به شهرکرد در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای این ستاد در شامگاه چهارشنبه شرکت کند.

رئیس جمهور در تماس‌های جداگانه تلفنی از چین با معاون اول رئیس جمهور و استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن اطلاع از آخرین وضعیت مناطق محاصره شده در برف این استان، ‌ دستورات لازم برای بسیج همه امکانات و امدادرسانی لازم را صادر کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه شب به وقت محلی، در تماس‌های تلفنی جداگانه از چین، با معاون اول رییس‌جمهور و استاندار چهارمحال و بختیاری، در جریان آخرین وضعیت مناطق محاصره شده در برف در این استان قرار گرفت.

آیت الله رئیسی در این تماس‌ها دستورات لازم جهت بسیج همه امکانات استان چهارمحال و بختیاری و استان‌های همجوار برای حل مشکلات و امدادرسانی به مردم این مناطق صادر کرد.

یک سامانه بارشی آسمان چهارمحال و بختیاری را از بامداد یکشنبه فرا گرفته است و تا پایان پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد.

به‌همین منظور اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری هشدار قرمز صادر کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید