اقدام تحسین‌برانگیز مأمور پلیس راهور در برگرداندن موبایل 100 میلیونی+عکس

کدخبر: ۵۶۴۷۷۲
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از بازگرداندن گوشی ۱۰۰ میلیون تومانی به صاحبش توسط یکی از مأموران پلیس راهور خبر داد.
 اقدام تحسین‌برانگیز مأمور پلیس راهور در برگرداندن موبایل 100 میلیونی+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سرهنگ احسان مومنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۲ در محدوده میدان المپیک ورودی پارک جوانمردان یکی از کارکنان پلیس راهور تهران بزرگ که در این محدوده در حال انجام ماموریت بود یک دستگاه گوشی تلفن همراه اپل به ارزش یک میلیارد ریال پیدا می کند.

وی افزود: این افسر باوجدان پس از آنکه این گوشی گران‌قیمت را پیدا می‌کند بلافاصله با شناسایی مالک آن، آن را تحویل اداره بازرسی پلیس راهور تهران بزرگ می دهد تا مراحل تماس و تحویل این گوشی به مالک آن انجام پذیرد.

سرهنگ مومنی گفت: با پیگیری های صورت گرفته، بالاخره مالک این گوشی از پیدا شدن آن مطلع و به اداره بازرسی پلیس راهور تهران بزرگ مراجعه کرده و تلفن همراه خود را تحویل می گیرد.

عکسی جنجالی از گردشگر زن روسیه بدون حجاب در میدان آزادی

عکس |برگرداندن موبایل ۱۰۰ میلیونی به صاحبش | اقدام تحسین‌برانگیز مأمور پلیس راهور

وی افزود: با نگاه ویژه و حمایت و پشتیانی صورت گرفته از تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در ماموریت ها و در رصدهای شبانه روزی تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در سطح معابر پایتخت خودروها و موتورسیکلت های سرقتی نیز کشف و به دست صاحبانشان می رسد که آمار روزانه این کشفیات حکایت از تسلط و دقت عمل تیم های راهور در انجام ماموریت دارد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند رضایت و پیشنهادهای خود  از عملکرد تیم‌های پلیس راهور را با تماس با سامانه ۱۹۷ اعلام کنند.

وی بیان داشت: رانندگان و شهروندان تهرانی مطلع باشند که تیم های پلیس پایتخت با تلاش و پشتکار و با حضور پر رنگ شبانه روزی در جهت ایجاد امنیت و آرامش شهروندان آماده خدمت رسانی هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید