نماز عید سعید فطر به امامت رهبر انقلاب اقامه شد+ فیلم

کدخبر: ۵۶۸۹۱۶
نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره) به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه شد.
نماز عید سعید فطر به امامت رهبر انقلاب اقامه شد+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، امروز شنبه (۲ اریبهشت ماه ۱۴۰۲) نماز عید سعید فطر پس از سه سال وقفه با حضور گسترده و پر شور مردم و مسئولان، پیران، میانسالان، جوانان و نوجوانان، زنان و مردان باایمان، به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) اقامه شد.

درهای مصلی از ساعاتی پیش از اقامه نماز صبح به روی نمازگزاران باز شده بود که از همان ساعت‌های اولیه صبح صفوف نمازگزاران به صورت منظم تشکیل شد و از ساعت ۷ صبح پس از قرائت قرآن، گروه‌های تواشیح، مدیحه سرایی و مناجات خوانی به ارائه برنامه پرداختند و در بین مراسم شعارهای تکبیر الله اکبر در فضا پخش می‌شد.

همچنین مهدی رسولی- مداح اهل بیت (ع) - در ابتدا اشعاری در وصف ماه مبارک رمضان و عید فطر خواند و سپس در ادامه نیز ابیاتی با مضامین سیاسی، اجتماعی و اقتصادی روز کشور با وصف مضامین انقلاب اسلامی و راه امام راحل (ره) و چگونگی حمایت مردم از این انقلاب خواند.  

امسال در اقامه نماز عید فطر حضور روزه اولی‌ها و نوجوانان بسیار چشمگیرتر بود که از سوی شورای سیاستگذاری نماز عید فطر  برنامه‌های ویژه و هدایایی برای آنها در نماز عید فطر در نظر گرفته شده بود.

پس از اقامه نماز عید فطر، مقام معظم رهبری خطبه‌های نماز را آغاز می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید