این نماینده سابق مجلس در زندان است+ جزئیات

کدخبر: ۵۸۶۳۴۲
نماینده‌‌ی سابق بیجار در مجلس شورای اسلامی، به اتهام نشر اکاذیب در حال گذراندن دوره‌‌ی محکومیت حبس پنج‌ساله‌ی خود است.
این نماینده سابق مجلس در زندان است+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انصاف نیوز، محمدرضا محمدرضایی، نماینده پیشین مجلس سیر رسیدگی به پرونده‌اش را «دارای تخلفاتی» دانست و گفت که دادسرا و دادگاه بیجار «اساسا فاقد صلاحیت» رسیدگی به پرونده‌ اوست.

در ادامه بخشی از گفتگوی او را می‌خوانید:

* چون پایه‌ی پرونده اتهامی او بر اساس شکایت شاکی‌ای است که در کرج اقامت دارد؛ متشاکی‌ هم در تهران مقیم بوده و پلیس فتا هم محل استقرار سامانه‌ی رسانه‌ای او را تهران اعلام کرده است بایستی به تبع آن پرونده ۰۰۰۰۸۳۱ به دادسرای تهران احاله می‌شد.

ادعای عجیب رسانه شهرداری درباره هنرمندان/ همشهری: دوقطبی، بیماری پنهان سلبریتی‌هاست

* از همه‌ی این‌ها گذشته شاکی نخست پرینتی را تحویل دادسرای بیجار داده است که اکانت آن متعلق به خود وی بوده و زمان ورود همان مطلب به تلگرام دو سال قبل از طرح شکایت است. شاکی در شکایت خود نگارش همان مطلب را نیز به افراد ناشناس نسبت داده و محل نشر آن‌ را نیز کانالی موسوم به بیجار معرفی کرده است.

* با این توضیحات، معلوم نیست دادسرای بیجار با چه هدفی به چنین پرونده‌ای ورود کرده‌اند. در حالی‌که نه صلاحیت ذاتی برای رسیدگی به این شکایت را داشته و نه ادله‌ی اثباتی برای توجه اتهام به من وجود دارد.

* ​از همکاران و نمایندگان فعلی مجلس توقع دارم با طرح سوال از وزیر دادگستری بخواهند مستندات محکومیت مرا جهت آگاهی عمومی منتشر کنند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید