وضعیت ثبت‌نام کاندیداهای مجلس در کجا بررسی می‌شود؟

کدخبر: ۵۹۷۶۹۵
اقتصادنیوز:وزیر کشور در فرودگاه ساری درخصوص نتایج پیش ‌ثبت‌نام کاندیداها برای انتخابات گفت: مراجع شش‌گانه یک ماه فرصت دارند با جمع آوری نظرات نتایج صلاحیت ها را اعلام کنند.
 وضعیت ثبت‌نام کاندیداهای مجلس در کجا بررسی می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، احمد وحیدی، امروز در سفر به مازندران در افتتاح ساختمان اداری شهرستان سیمرغ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از سیاست های اصلی دولت تمرکز ادارات شهرستانی در یک مجتمع واحد است.

انتقادات یک نماینده از هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص/ نباید مصوبات مجلس قربانی شود

این مقام مسئول افزود: افتتاح سایت اداری شهرستان سیمرغ منجر به صرفه جویی و افزایش بهره وری می شود.

هشدار یک نماینده به خواص از تریبون صحن علنی

وحیدی، با بیان اینکه افتتاح این مجتمع در واقع یک زیرساخت اولیه برای حرکت پرشتاب تر بسمت دولت الکترونیک است، یادآور شد: این سامانه امکان آن را برای شهروندان فراهم می‌کند که در مراجعه به ادارات، بتوانند نظرات خود را نسبت به عملکرد کارکنان دولت به اطلاع مدیران دستگاه‌ها برسانند که ساده‌ترین راه در این زمینه، اسکن‌کردن بارکُد درج شده روی میز کارکنان دولت و امتیازدهی از طریق پنجره خدمات دولت است.

وی با بیان اینکه، برای جلوگیری از کاهش هزینه و دسترسی آسان مردم این سایت راه اندازی شد، تصریح کرد: رویکرد دولت این است که سایت های اداری در شهرستان های جدید مورد توجه قرار بگیرد.

وحیدی، خاطر نشان کرد: وزارت کشور این طرح را در همه شهرستان های جدید پیگیری و اجرا می کند.

وی، آسان شدن ارتباطات بین ادارات را از دیگر مزیت های اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: سایت اداری در راستای توسعه زیر ساخت دولت الکترونیک است.

وزیر کشور، نام شهرستان سیمرغ را یادآور نام شهدای بزرگ به خصوص شهید کشوری دانست و گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

وزیر کشور، امروز از طریق سفر هوایی وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد. قرار است در این سفر یک روزه علاوه بر بازدید از چند طرح عمرانی در جلسه شورای اداری مازندران که در استانداری برگزار می شود، شرکت کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید