آمار امام جمعه تهران از با حجاب‌ها/ بیش از ۸۵ درصد بانوان حجاب را قبول دارند

کدخبر: ۶۰۱۶۹۳
افتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: بیش از ۸۵ درصد از بانوان کشور حجاب را به عنوان اصل پوشش ملی و دینی قبول دارند.
آمار امام جمعه تهران از با حجاب‌ها/ بیش از ۸۵ درصد بانوان حجاب را قبول دارند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دیده بان ایران،حجت‌الاسلام ابوترابی فرد، شامگاه یکشنبه در یازدهمین جلسه منطقه‌ای شورای فرهنگ عمومی استان تهران (شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس) که با حضور عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، فرمانداران غرب استان، ائمه جمعه و دیگر اعضا در مسجد خاتم الانبیا مارلیک برگزار شد، اظهار کرد: برای نتیجه گرفتن در حوزه فرهنگی باید به نقاط قوت و ضعف پرداخته شود.

افشاگری معاون رئیسی علیه بانک‌ها

وی افزود: بحث اربعین یک حادثه بزرگ است و برنامه‌ریزی استکبار بر این بود که حوادثی در کشور ایجاد کند اما در امپراتوری رسانه‌ای دشمن نتوانستند نشانه‌ای از اهداف شوم خود پیدا کنند و بازهم با شکست مواجه شدند

واکنش مهم محسنی اژه‌ای به مفاسد/ باید بدون اغماض با مفسد برخورد کنیم؛ چه مردم عادی چه کارگزار حکومتی!

ابوترابی فرد، عنوان کرد: بیش از ۸۵ درصد از بانوان کشور حجاب را به عنوان اصل پوشش ملی و دینی قبول دارند. دشمن میل دارد که قوت‌ها دیده نشود. در تاریخ بشریت چالش‌هایی وجود داشته و آنچه امروز در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی در اختیار داریم، خیلی بیش از آن که انتظار می‌رود باید قدرشناس بود.

امام جمعه موقت تهران، با اشاره به هفته وحدت ادامه داد: وحدت جامعه اسلامی منحصر به فرد است و این انقلاب توانی دارد که دستاوردهای عظیم بین‌المللی همراه داشته لذا باید به سرمایه‌هایی که داریم توجه کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران، بیان داشت: مشکلات تورمی و تنگناهای اقتصادی در جوامعی وجود داشته و برای حل آن نیازمند برنامه‌ریزی و تحولات هستند و در ایران تورم باید در تحولات حوزه مدیریتی، تصدی‌گری امور توسط مردم و کوچک شدن اقتصاد دولتی، رسیدگی شود. این مسائل نیازمند زمان است.

ابوترابی فرد، با اشاره به روابط خارجی کشور گفت: از مشکلات می‌توان عبور کرد و عزم و اراده جدی وجود دارد. باید به همدیگر کمک کرده و به راهکارهایی دست یافت که از ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

وی با بیان اینکه سه شهرستان ملارد، شهریار و قدس دارای ظرفیت‌هایی است که لازم است احیا شود، افزود: شهرداری نهادی با ظرفیت‌های بیشتری نسبت به فرمانداری است و در خلق ثروت و پیشبرد اهداف و حوزه‌های فرهنگی برای رفع مشکلات توانایی دارد.‌

امام‌جمعه موقت تهران به اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: مصوبات قابل اجرا با وجود فرمانداری‌ها و ادارات تابعه باید اجرا شود و مصوبات غیرقابل اجرا باید رسیدگی و موانع آن بررسی شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید