واکنش سخنگوی شاخه نظامی جهاد اسلامی به عملیات طوفان الاقصی

کدخبر: ۶۰۲۶۱۵
اقتصادنیوز: سخنگوی گردان‌های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که این گردان‌ها امروز فصل جدیدی از پیروزی را رقم زدند.
واکنش سخنگوی شاخه نظامی جهاد اسلامی به عملیات طوفان الاقصی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ابوحمزه، سخنگوی نظامی سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ما و مقاومت امروز فصل جدیدی از پیروزی و درهم شکستن قدرت دشمن صهیونیستی را رقم زدیم. پیروزی قهرمانان ما دشمن را طوری خوار و ذلیل کرد که در هر مکانی مرگ را احساس می‌کند. ما از دشمن و شهرک نشینانش خواستیم به صورت مسالمت آمیز از سرزمینمان بروند اما این خواسته ما برآورده نشد. پس راه ما برای آزادی سرزمینمان، جنگ است.

عربستان به عملیات طوفان الاقصی واکنش نشان داد/هشدار داده بودیم!

طبق گزارش شبکه خبری المیادین، وی گفت: ما و مقاومت از طریق عملیات‌هایی در پشت خطوط دشمن در راستای عملیات طوفان الاقصی توانستیم یک زلزله تاریخی دردناک را ایجاد کنیم. عملیات طوفان الاقصی یک زلزله تاریخی است که مصداق این حرف ماست که این دشمن بزدل و ترسو و قابل شکست است. نیروهای ما تا این لحظه به همراه برادرانشان در گردان‌های القسام و بقیه گروه‌های مقاومت به عملیات قهرمانانه ادامه داده‌اند و ما اکنون تعدادی از سربازان صهیونیست را اسیر گرفته‌ایم.

اینترنت اسرائیل قطع شد

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس امروز (شنبه) در واکنش به یورش‌های گسترده اخیر شهرک نشینان به مسجدالاقصی و تجاوزات اسرائیل به این مسجد عملیات گسترده‌ای را با عنوان عملیات طوفان الاقصی علیه شهرک‌های غلاف غزه آغاز کرد. دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین نیز به این عملیات پیوسته‌اند. در این عملیات نیروهای حماس توانسته‌اند ده‌ها اسرائیلی را به اسارت بگیرند. آنها همچنین کنترل تعدادی از شهرک‌های غلاف غزه را در دست گرفته‌اند و در این عملیات ده‌ها اسرائیلی نیز کشته و زخمی شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید