اسپانیا از خجالت اسرائیل درآمد/محکوم کردن حملات علیه غزه مساله بشریت است

کدخبر: ۶۱۲۴۷۰
اقتصادنیوز: نخست وزیر اسپانیا گفت: محکوم کردن حملات حماس علیه صهیونیست‌ها و همچنین محکوم کردن قتل‌عام شهروندان فلسطینی در غزه مساله احزاب سیاسی یا ایدئولوژی نیست، بلکه مساله بشریت است.
اسپانیا از خجالت اسرائیل درآمد/محکوم کردن حملات علیه غزه مساله بشریت است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا در جریان یک گردهم‌آیی در نخستین حضور علنی‌اش از زمان سفر به اراضی اشغالی، مصر و فلسطین گفت: محکوم کردن حملات حماس علیه صهیونیست‌ها و همچنین محکوم کردن قتل‌عام شهروندان فلسطینی در غزه مساله احزاب سیاسی یا ایدئولوژی نیست، بلکه مساله بشریت است.

سکوت سنتکام شکست/ توقیف نفت‌کش اسرائیلی در سواحل عدن تایید شد

طبق گزارش آناتولی، نزدیک به پایان سفر نخست وزیر اسپانیا و "الکساندر دی کرو"، نخست وزیر بلژیک به اراضی اشغالی، اسرائیل سفرای این دو کشور را احضار کرد.

حماس برای اسرائیل شرط گذاشت/ مقاومت چه زمانی به تمدید آتش‌بس غزه رضایت می‌دهد؟

وزیر خارجه اسرائیل نخست وزیران این دو کشور اروپایی را به حمایت از تروریسم متهم کرد و در عوض، خوزه مانودل آلبارس، وزیر خارجه اسپانیا نیز سفیر اسرائیل در مادرید را احضار کرده و گفته‌های وزیر خارجه این رژیم را غیر قابل قبول خواند.

روز شنبه وزیر خارجه اسرائیل گفته بود، تل‌آویو کسانی را که در کنارش در این برهه زمانی ایستاده و آنهایی که از گروه حماس حمایت می‌کنند، فراموش نخواهد کرد.

در واکنش به این گفته‌ها، مانودل آلبارس گفت اسپانیا به حمایت از غیرنظامیان بی‌گناه فلسطینی ادامه می‌دهد.

در این میان، خوزه لوئیس رودریگز زاپاترو، نخست وزیر سابق اسپانیا نیز روز یکشنبه اعلام کرد، موضع کشورش در قبال فلسطین با جرات و شجاعت به یاد آورده می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند

      اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی