50 خودرو در زنجان گرفتار کولاک برف شدند

کدخبر: ۶۱۷۴۸۹
اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به گرفتار شدن 50 خودرو در کولاک برف، از عملیات امدادرسانی به ۱۴۱ سرنشین خودروهای در راه مانده ناشی از بارش برف و کولاک خبر داد.
50 خودرو در زنجان گرفتار کولاک برف شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ، حکمت‌اله‌ هاشمی، امروز (شنبه ۲ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی متشکل از امدادگران و نجاتگران استان از صبح روز جمعه همزمان با شروع فعالیت سامانه بارشی در جاده‌های استان برای ارائه خدمات امدادی به هموطنان در جاده‌ها وارد عمل شدند.

 

وی تصریح کرد: این عملیات در گردنه آق گدیک در جاده زنجان - تهم -چورزق و در گردنه نصیر آباد در جاده زنجان - ماهنشان و جاده زنجان - طارم انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در گردنه آق گدیک ۳۲ خودرو با ۹۶ سرنشین در برف و کولاک این مسیر کوهستانی گرفتار شده بودند که تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای کوهستان واقع در این مسیر همراه با یک دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شد.

وی به ارائه خدمات امدادی به در راه ماندگان جاده زنجان به طارم‌ اشاره کرد و افزود: در این مسیر سخت گذر نیز ۱۰ خودرو با ۳۰ سرنشین گرفتار شده بودند که تیم پنج نفره واکنش سریع از پایگاه امدادی همراه با خودرو برای امدادرسانی اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان ادامه داد: برای امدادرسانی در جاده زنجان به ماهنشان در گردنه نصیر آباد یک تیم عملیاتی سه نفره همراه با آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده ای لولک آباد اعزام شد.

هاشمی تصریح کرد: در این مسیر ارتباطی نیز هشت خودرو با ۱۵ سرنشین در برف و کولاک گرفتار شده بودند که تیم‌های عملیاتی با کمک به بستن زنجیر چرخ به خودروها برای هدایت آنها به مسیرهای اصلی اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: از هموطنان درخواست داریم در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

پربازدیدترین‌ها
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی