دستگیری سارقان کابل برق در میانه/ ارزش کابل‌های دزدیده شده میلیاردی بود!

کدخبر: ۶۲۲۶۷۳
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری دو سارق و یک مالخر سیم و کابل برق در شهرستان میانه خبر داد.
دستگیری سارقان کابل برق در میانه/ ارزش کابل‌های دزدیده شده میلیاردی بود!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق و یک فقره سرقت احشام در بخش کاغذکنان شهرستان میانه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

خبر مرتبط
قاتل 4 کرمانشاهی دستگیر شد

اقتصادنیوز: رییس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: در حالی که تحقیقات همه جانبه ماموران برای دستگیری قاتل متواری ادامه داشت در نهایت این فرد ظهر امروز (سه شنبه ۲۶ دی) در حالی که قصد معرفی خود به پلیس را داشت، توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو متهم را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند که پس از هماهنگی قضائی، سارقان را در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

سردار محمدی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی  به ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق و تعدادی احشام (گوسفند) به ارزش ۲۵ میلیارد ریال اعتراف و مقادیری اموال نیز کشف شد.

خبر مرتبط
انهدام باند موبایل قاپان در پایتخت

اقتصادنیوز : سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان تلفن همراه و اعتراف متهمان به ۲۰ فقره موبایل قاپی خبر داد.

وی با اشاره به این که در این راستا یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد،گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از شهروندان خواست، هر گونه اخبار و موضوع‌های مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف موادمخدر و بازداشت سه سوداگر مرگ در مرند

فرمانده انتظامی مرند از کشف یک کیلوگرم شیشه و ۲۲۵ گرم هروئین و دستگیری سه سوداگر مرگ خبرداد. 

سرهنگعلی اسدیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی کسب خبری مبنی بر فروش موادمخدر توسط افرادی در شهرستان مرند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرارگرفت. 

وی افزود: با تلاش شبانه روزی وتحقیقات بعمل آمده ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری عملیاتی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان موفق به شناسایی و تعقیب و مراقبت آنان شدند. 

سرهنگ اسدیان عنوان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر درسطح شهرستان اقدام می‌کردند توسط پلیس دستگیر و در بازرسی از خودروی متهمان مقدار یک کیلوگرم شیشه ، ۲۲۵ گرم  هروئین، یک دستگاه ترازوی دیجیتال توزین مواد مخدر، یک دستگاه پوز بانکی و یک دستگاه اسکناس شمار کشف گردید. 

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: پلیس از هیچ تلاشی در جهت مقابله با سوداگران مرگ و بالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد از شهروندان در خواست می‌شود درصورت اطلاع از هرگونه مصرف، تهیه و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید