یک بیمارستان در رشت تعطیل شد/ ماجرا چه بود؟

کدخبر: ۶۲۸۴۸۶
اقتصادنیوز: دانشگاه علوم پزشکی گیلان دلایل تعطیلی بیمارستان فامیلی رشت را تشریح کرد.
یک بیمارستان در رشت تعطیل شد/ ماجرا چه بود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر رشید میر فلاح، مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از تعطیلی موقت  بیمارستان فامیلی رشت  خبر داد و گفت: این بیمارستان از سال ۱۳۹۸ بدون   پروانه بهره‌برداری   بوده است.

او افزود: این بیمارستان ۳۲ تختخوابی پس از طی مراحل قانونی با حضور پلیس اماکن، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی گیلان به طور موقت تعطیل شده است.

مدیر نظارت بر درمان  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  تصریح کرد: مسئولان بیمارستان فامیلی به تذکرات پیاپی این دانشگاه بی‌توجه بودند و نهایتا به علت نداشتن استاندارد‌های لازم و مجوز‌های قانونی (پروانه بهره‌برداری و پروانه مسئول فنی) و اعتبار بخشی زیر استاندارد به دلیل نداشتن کنترل در سزارین نخست‌زا موقتا تعطیل شد.

خبر مرتبط
قطار رشت - کاسپین به مقصد نرسید!

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور گفت: عامل کندی پیشرفت طرح راه آهن رشت - کاسپین، شرایط آب و هوایی است.

به گفته دکتر فلاح، این بیمارستان در صورت اخذ مجوز‌های قانونی و رعایت آیین‌نامه‌های  وزارت بهداشت  می‌تواند به فعالیت خود در آینده ادامه دهد.

بیمارستان خصوصی فامیلی ( زایشگاه فامیلی رشت ) در دهه ۴۰ هجری شمسی توسط دکتر نصرت‌ الله فامیلی در خیابان بیستون رشت ساخته شد.

خبر مرتبط
ماجرای درگیری برادر یک دانش آموز متخلف رشتی به کجا رسید؟

اقتصادنیوز: برادر دانش آموز رشتی که مرتکب تخلف در امتحان مدرسه شده بود، با حضور در مدرسه، یک دانش آموز و یک معلم را با چاقو مصدوم کرد و فراری شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی