مهار یک آتش‌سوزی در این شهر/3 مغازه طعمه شعله‌ها شدند+عکس

کدخبر: ۶۱۵۰۷۸
اقتصادنیوز: رئیس سازمان آتش نشانی رشت درباره یک آتش‌سوزی در این شهر گفت: سریعا ۸ خودروی اطفایی و آبرسان به همراه ۲۵ آتش نشان و افسر ارشد از ۴ ایستگاه آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام شدند.
مهار یک آتش‌سوزی در این شهر/3 مغازه طعمه شعله‌ها شدند+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شهرام مومنی، ۱۹ آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حادثه آتش سوزی در چند باب مغازه با کاربری‌هایی شامل مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال در ساعت ۱۳:۰۷  امروز رخ داد، اظهار کرد: سریعا ۸ خودروی اطفایی و آبرسان به همراه ۲۵ آتش نشان و افسر ارشد از ۴ ایستگاه آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام شدند.

راز عجیب ترین قتل تهران فاش شد/ قتل پسر جوان با سَم مار افعی!

وی با بیان اینکه آتش از یکباب مغازه با کاربری فروش ابزار و یراق آغاز شد، افزود: با توجه به وجود مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال و نیز پشت بام‌های بهم پیوسته آتش در همان لحظات اولیه سریعا پیشروی و گسترش داشت.

جزئیات آتش سوزی در محدوده منیریه/ 12 خانه تخلیه شد

رئیس سازمان آتش نشانی رشت، با تاکید بر اینکه شعله‌های آتش در مسیر رسیدن تیم‌های عملیات قابل مشاهده بود و این ناشی از شدت آتش سوزی  بوده است، گفت: سریعا با توجه به ایمن‌سازی محل نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش‌سوزی اقدام شد.

62836867

مومنی، علت آتش‌سوزی را در دست بررسی دانست و تصریح کرد: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید و سه باب مغازه با کاربری فروشگاه ابزار و یراق(کانون آتش) تعویض روغنی و قفل سازی دچار آسیب و خسارت شد.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات بالغ بر ۲ ساعت به طول انجامید و تیم عملیاتی آتش نشانان پس از پاکسازی و ایمن‌سازی محل حادثه به ایستگاه‌های مربوطه بازگشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید