جدال اصولگرایان بر سر صندلی مجلس جدی شد/ طعنه نامزد لیست امنا به اصولگرایان باسابقه/ دوران پدرخواندگی گذشته؛ امتحانتان را پس دادید!

کدخبر: ۶۳۰۷۶۹
اقتصادنیوز: نامزد لیست انتخاباتی نامزد لیست انتخاباتی ائتلاف اُمناء گفت: معتقدیم پدر خوانده ها و کسانی که همیشه خود را محور امور می دانند امتحانشان را پس داده اند.
جدال اصولگرایان بر سر صندلی مجلس جدی شد/ طعنه نامزد لیست امنا به اصولگرایان باسابقه/ دوران پدرخواندگی گذشته؛ امتحانتان را پس دادید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مقداد ذکی‌زاده افزود: ائتلاف اُمناء برخلاف سایر لیست ها که یک نفر را به عنوان شاخص معرفی و معمولا بر اساس سهمیه بندی کارشان را پیش برده اند، تصمیم گرفت که سر لیستش مردم باشند.

خبر مرتبط
اصولگرایان از بس کاندیدا دارند،برای جای دادن آنها در یک یا دو لیست با مشکل روبرو شده اند

دامنه تمامیت‌خواهی رادیکال‌های جناح راست تنها معطوف به سیطره بر اصولگرایان نمی‌شود، پایداری‌چی‌ها این بار با عبور از نواصولگرایان و اصولگرایان سنتی و... دورخیز کرده‌اند تا خود را یگانه بازیگر عرصه سیاسی کشورمان معرفی کنند.

وی تاکید کرد: ما بر این باوریم که مردم بهترین شاخص هستند و بر همین اساس اعضای لیست ائتلاف معرفی شده‌اند.

این نامزد انتخابات مجلس اظهار داشت: مردم به خوبی می‌دانند که برنامه‌هایی که از سوی جریانات مختلف عنوان می‌شود چقدر قابلیت عملیاتی شدن دارد و می‌توان آن‌ها را اجرا کرد بر همین اساس تمام توان‌مان را گذاشته‌ایم تا برای مردم و به نفع مردم  کار کنیم. بنای ائتلاف امنا مقابله با پدر سالاری سیاسی در کشور و در اولویت قرار دادن مردم است چرا که معتقدیم  پدر خوانده ها و کسانی که همیشه خود را محور امور می دانند امتحانشان را پس داده اند.

خبر مرتبط
انتخابات آزاد و رقابتی یعنی حضور نامزدهای طیف‌های رنگین کمانی ملت ایران ؛ نه فقط اصولگرایان و اصلاح‌طلبان!

اقتصادنیوز: محمد خاتمی رهبر جبهه اصلاحات در دیدار اعضای حزب همبستگی ایران اسلامی تاکید کرد: متأسفانه آثار نارضایتی فراگیر و حتی قهر را در جامعه شاهدیم.

وی خاطرنشان کرد: همه تغییرات در کشور باید برای مردم و به نفع مردم باشد و هیچ چیزی غیر از این نباید در اولویت قرار گیرد و بر همین اساس سر لیست انتخاباتی ائتلاف امنا «مردم»    هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید