با حکم رهبر معظم انقلاب، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان منصوب شد + متن حکم

کدخبر: ۴۸۵۵۳۲
اقتصادنیوز: رهبر معظم انقلاب طی حکمی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان را منصوب کرد.
با حکم رهبر معظم انقلاب، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان منصوب شد + متن حکم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی را به امامت جمعه و نمایندگی ولی‌فقیه در کاشان منصوب کردند.

 

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جناب حجةالاسلام آقای سید سعید حسینی دامت‌افاضاته
اکنون که مسئولیت جناب حجةالاسلام آقای سلیمانی در کاشان به پایان رسیده است جنابعالی را که بحمدالله در زمینه‌های علمی و فرهنگی و مراجعات مردمی دارای توفیقاتی میباشید به امامت جمعه آن شهر مُکرَّم و نمایندگی خود در آن منطقه منصوب می‌کنم.

گذشته‌ی کاشان سرشار از افتخارات علمی و ادبی، و تاریخ معاصر آن مزیّن به مجاهدت انقلابی و بصیرت دینی و سیاسی است، و این همه به برکت ایمان و مسئولیت‌پذیری مردم عزیز آن خِطّه‌ی نخبه‌پرور و با استعداد است. از شما انتظار دارم با همه توان در خدمت نیازهای معنوی و فکری و اجتماعی آنان بوده و بویژه جوانان عزیز را با زبان و عمل در جهت اعتلای دینی و انقلابی کمک نمائید. تکریم خانواده‌های معزَّز شهیدان و ایثارگران وظیفه‌ی همیشگی همه‌ی ما است و لازم است به آن توجه ویژه نمائید. محتوای خطبه‌های نماز جمعه و دیگر نشستهای دینی و تبلیغی را به‌گونه‌ی شایسته ارتقاء دهید، و رفتار مردمی را شیوه‌ی همیشگی خود قرار دهید. توفیقات جناب‌عالی را از خداوند متعال مسألت میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای
9 فروردین 1401

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید