تاج زاده حاضر به دفاع از خود نشد.+ جزئیات جلسه دادگاه

کدخبر: ۵۱۴۶۷۴
اقتصادنیوز: ‏امروز 22 مرداد 1401 اولین جلسه دادگاه سید مصطفی تاج‌زاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب در شعبه ١۵ دادگاه انقلاب به ریاست ابوالقاسم صلواتی برگزار شد.
تاج زاده حاضر به دفاع از خود نشد.+ جزئیات جلسه دادگاه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس صبح امروز جلسه رسیدگی به اتهامات مصطفی تاج‌زاده برگزار شد. در کیفرخواست صادر شده سه اتهام از جمله اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی با ذکر مصادیقی درباره هرکدام از این عناوین اتهامی ذکر شده است.

پس از قرائت کیفرخواست، رئیس دادگاه از متهم خواست به سوالات مطرح شده پاسخ دهد و در خصوص اتهاماتی که با ذکر مصادیق و مستندات  به وی وارد گردیده توضیح دهد و از خود دفاع کند که تاج‌زاده پاسخگو‌ نبود.

پس از این، قاضی صلواتی با توجه به تفهیم اتهام متهم و امتناع تاج‌زاده از پاسخگویی به سوالات دادگاه به وی فرصت دفاع آخر را داد که تاج‌زاده مجددا سخن یا دفاعی را مطرح نکرد و در نتیجه رئیس دادگاه ختم رسیدگی را اعلام نمود تا در مهلت قانونی مقرر نسبت به صدور رای اقدام نماید.

گفتنی است سیدمصطفی تاج‌زاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب و معاون سیاسی وزارت کشور در دوره اصلاحات بارها تاکید کرده بود تا زمانیکه دادگاه شکایت او از احمد جنتی دبیر شورای نگهبان برگزار نشود در هیچ دادگاهی حاضر نشده و در صورت حضور سکوت خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید