واکنش سخنگوی دولت به برکناری سعید محمد

کدخبر: ۵۲۷۱۲۳
اقتصادنیوز: بهادری جهرمی گفت: مجموعه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی از مجموعه نهاد ریاست جمهوری منفک و به وزارت امور اقتصادی و دارایی منتقل شد.
واکنش سخنگوی دولت به برکناری سعید محمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت گفت: با توجه به تغییراتی که در قانون احکام دائمی آمده بود و در بودجه امسال از سوی مجلس شورای اسلامی بر آن تأکید و به نوعی تکمیل شد، ساختار دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تغییر کرد.

بهادری گفت: با این تغییرات، مجموعه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی از مجموعه نهاد ریاست جمهوری منفک و به وزارت امور اقتصادی و دارایی منتقل شد.

برکناری سردار با چراغ سبز رئیسی؟ /جاسوس اسرائیلی به دام افتاد

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت توضیح داد: بر اساس تغییراتی که در بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۱ در مجلس اعمال شد، طبق بند (ز) تبصره ۱۸، مصوب شد که کلیه امور اجرائی، مدیریتی، ساختار و تشکیلات مربوط به دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی انجام شود.

پشت پرده عزل بی سر وصدای سعید محمد به روایت محمد مهاجری/ تبریک به قالیباف برای حذف محمد!

دبیر هیئت دولت تصریح کرد: بر این اساس ضروری بود وزیر محترم اقتصاد و دارایی، رئیس شورای عالی مناطق آزاد را منصوب ‌کند.

بهادری گفت: تغییرات مدیریتی در دبیرخانه این شورا باتوجه به تغییر ساختاری صورت گرفت و آقای نصرالله ابراهیمی از سوی وزیر محترم اقتصاد به‌عنوان سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شدند.

دبیر هیئت دولت ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های سعید محمد در دوره مسئولیتی خود گفت: همچون قبل از خدمات آقای سعید محمد در دولت استفاده خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید