وحشت اسرائیلی‌ها از عملیات راکتی جنین

کدخبر: ۵۸۲۶۲۷
اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری زبان پس از پرتاب دو راکت از سوی گروه‌های مقاومت در جنین، با اعتراف به وحشت خود نسبت به این رخ‌داد، واکنش نشان دادند.
وحشت اسرائیلی‌ها از عملیات راکتی جنین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، پس از آن‌که گروه‌های مقاومت در جنین، دو فروند راکت را به سمت اراضی اشغالی پرتاب کردند، رسانه‌های عبری زبان و مقامات صهونیستی نسبت به این اقدام گروه‌های مقاومت واکنش نشان دادند.

سما گزارش داد، امیر بوخبوط، خبرنگار نظامی سایت عبری زبان واللا با انتقاد به ارتش رژیم صهیونیستی گفت: تنها، مسئله زمان در این میان مطرح است. چندی بعد، موشک‌هایی از جنین پرتاب می‌شوند و مناطق اسرائیلی را هدف قرار می‌دهند. پرسش این‌جاست که ارتش اسرائیل مشغول چه کاری است؟

سرنگونی پهپاد جاسوسی اسرائیلی / حزب‌الله بیانیه داد + فیلم

یوآف زیتون، خبرنگار نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نیز اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی اسرائیل به تلاش‌های نیروهای مقاومت جهت ساخت و پرتاب موشک از شمال کرانه باختری اذعان می‌کنند. این یک رخ‌داد بی‌سابقه است.

هیلل بیتون روزین، خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به موارد مشابه پرتاب موشک از کرانه باختری به سوی اراضی اشغالی در سال‌های دور، تفاوت اتفاق امروز با نمونه‌های گذشته را در ضعف توانایی‌های اطلاعاتی و اقدامات مقابله‌ای رژیم صهیونیستی در مقایسه با گذشته دانست.

باراک رافید، خبرنگار سایت عبری زبان واللا نیز از تنش لفظی میان دانی دانون از اعضای حزب لیکود و کنست رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در پی پرسش دانون مبنی بر چرایی عدم واکنش رژیم صهیونیستی به عملیات راکتی امروز در جنین و عملیات تیراندازی هفته گذشته در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین عیلی، خبر داد.

الموگ بوکیر، خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز با هراس از عملیات راکتی امروز مقاومت گفت: اگر واکنش شدیدی به پرتاب راکت از جنین صورت نگیرد، اسرائیلی‌های ساکن در مناطق عفوله، جلبوع، مجدو و مناطق دیگر، باید شب‌ها با ترس از موشک‌باران بخوابند.

دورون کدوش، خبرنگار نظامی تلویزیون ارتش رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به عملیات‌های مقاومت در هفته گذشته، استفاده رژیم صهیونیستی از بالگرد در جنین که از انتفاضه دوم بی‌سابقه بوده است و همچنین عملیات راکتی امروز در جنین، نسبت به وقوع این سلسله رخ‌دادها در فاصله‌ زمانی بسیار کم، هشدار داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید