معترضان آمریکایی مانع کمک رسانی دولت به اسرائیل شدند/ کشتی حامل سلاح به گل نشست!

کدخبر: ۶۰۷۸۷۸
اقتصادنیوز: معترضان آمریکایی در بندر اوکلند مانع از حرکت کشتی تدارکاتی نظامی آمریکا به «سرزمین‌های اشغالی» شدند.
 معترضان آمریکایی مانع کمک رسانی دولت به اسرائیل شدند/ کشتی حامل سلاح به گل نشست!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معترضان مخالف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی، که جنگی مرگبار علیه نوار غزه به راه انداخته است، مانع از خروج یک کشتی تدارکاتی نظامی شده‌اند که بنا به گزارش‌ها برای تحویل تسلیحات به سرزمین‌های اشغالی در نظر گرفته شده بود.

براساس گزارش النشره، جمعیتی متشکل از حدود ۲۰۰ معترض روز شنبه در بندر اوکلند حاضر شدند و مانع از حرکت کشتی به سمت واشنگتن شدند، جایی که آن‌ها گفتند که قرار است با تسلیحات به مقصد سرزمین‌های اشغالی بارگیری شود.

چندین معترض از نردبان کنار کشتی که به دریچه محموله متصل بود بالا رفتند. این اعتراض توسط مرکز سازماندهی منابع عرب مستقر در سانفرانسیسکو برگزار شد. لارا کیسوانی، مدیر اجرایی این گروه گفت: گروه به دلیل شجاعت خدمه که تصمیم گرفتند این کار را انجام ندهند متوجه شد که کشتی برای حمل محموله‌های نظامی به یک کشور آپارتاید عازم اسرائیل شده است.

بکا لوئیس، یکی از معترضان گفت: من اینجا در بندر اوکلند با گروهی هستم که به خروج این کشتی که قصد دارد برای حمایت از نسل کشی مردم بی گناه غزه سلاح به اسرائیل تحویل دهد، اعتراض می‌کنند. او گفت: «هدف این است که کارگران کشتی با افرادی که نگران ارسال سلاح هستند، همبستگی کنند.»

آمریکا بزرگترین و قدیمی‌ترین متحد رژیم صهیونیستی، از ۷ اکتبر هزاران محموله تسلیحاتی را در اختیار این رژیم قرار داده است. واشنگتن همچنین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد را که از رژیم اشغالگر می‌خواهد تا تجاوزات خود را متوقف کند، وتو کرده است. در روز جمعه، بیست و هشتمین روز از حملات نسل کشی رژیم صهیونیستی، تعداد کشته‌ها به حداقل ۹۲۲۷ نفر رسید که از این تعداد ۳۸۲۶ کودک و بیش از ۲۴۰۵ زن بودند و در این زمان حداقل ۲۳۵۱۶ نفر زخمی شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید