فاجعه انسانی در غزه/ 18 بیمارستان از روند درمان خارج شدند!

کدخبر: ۶۰۸۶۵۸
اقتصاد نیوز: کمیته پیگیری گروه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه در بیانیه‌ای نسبت به تشدید فجایع انسانی در غزه هشدار داد و گفت: غزه با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.
فاجعه انسانی در غزه/ 18 بیمارستان از  روند درمان خارج شدند!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا ، کمیته پیگیری گروه‌های فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد: غزه با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند و باید همه باهم با فجایع غزه مقابله کنیم.

حمله سنگین شبانه ارتش اسرائیل به نوار غزه + فیلم

این بیانیه می‌افزاید: ‌ما از برادران عرب و مسلمان خود می‌خواهیم که در قبال جنگ آب و غذای‌ صهیونیست‌ها علیه غزه موضعی مسئولانه اتخاذ کنند.

کمیته پیگیری گروه‌های فلسطینی در پایان این بیانیه، گفت: آنچه در غزه اتفاق می‌افتد یک جنگ تمام عیار است و سلطه آمریکا حاکمیت کشورهای مختلف را از بین برده است.

در همین رابطه مقامات بهداشتی غزه نیز اعلام کردند که بیمارستان‌های شمال غزه با کمبود دارو، غذا و سوخت مواجه هستند.

بر اساس این گزارش، در مجموع ۱۸ بیمارستان در نوار غزه به دلیل گلوله باران شدید و حملات هوایی رژیم اسرائیل به کار خود در نوار غزه پایان دادند.

 نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید