انتقاد تند کرملین از واشنگتن/ بایدن چهره روسیه را شیطانی جلوه می‌دهد

کدخبر: ۶۱۴۴۹۳
اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین کمکهای مالی غرب به اوکراین را به منزله «ریختن پول در کوره» خواند و گفت: بایدن روسیه را شیطانی جلوه می‌دهد تا بتواند بودجه بیشتری از کنگره بگیرد .
انتقاد تند کرملین از واشنگتن/ بایدن چهره روسیه را شیطانی جلوه می‌دهد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین می‌گوید: «ما بسیار متاسفیم که رئیس جمهور آمریکا به عادت خود در استفاده از روسیه به عنوان ابزاری برای [کنترل] امور داخلی ادامه می‌دهد».

خبر مرتبط
پیام تهدیدآمیز روسیه به ناتو/جنگنده‌های آمریکایی در اوکراین نابود می‌شوند!

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه روسیه هشدار داد مسکو در نابود کردن جنگنده‌های ساخت آمریکا که به اوکراین فرستاده می‌شود، تردید نخواهد کرد.

به گزارش رویترز، سخنگوی کرملین در ادامه گفت: «به طور خاص، در این مورد آن‌ها درگیر اهریمن‌سازی آشکار از کشور ما هستند تا نمایندگان کنگره و سناتور‌های خود را دستکاری کنند و به سوزاندن پول مالیات‌دهندگان آمریکایی در کوره جنگ اوکراین ادامه دهند». 

پسکوف در انتها گفت: «امیدواریم هنوز افراد زیادی با ذهن هوشیار در میان نمایندگان کنگره آمریکا وجود داشته باشند که درک می‌کنند این [سخنان]چیزی به جز اهریمن‌سازی با هدف دستکاری آنان نیست». 

خبر مرتبط
جنگ غزه و اوکراین محور اصلی گفتگوهای روسیه و امارات

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در میان استقبال گرم دولت امارات وارد ابوظبی شد.

در همین حال که پسکوف کمک مالی غرب به اوکراین را به منزله «ریختن پول در کوره» می‌خواند، تحلیلگران می‌گویند ضد حمله اوکراین با بیش از ۲۴۶ میلیارد دلار کمک غربی شکست خورده و روسیه کنترل تقریبا یک پنجم خاک اوکراین را در دست گرفته است. 

پیش از این، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای متقاعد کردن اعضای کنگره برای تصویب لایحه کمکی به اوکراین گفته بود که اگر پوتین اوکراین را بگیرد «به همین بسنده نخواهد کرد». 

سرگئی ناریشکین، رئیس اطلاعات خارجی روسیه خطاب به آمریکا گفته است که حمایت‌های غرب از اوکراین، این درگیری را به «ویتنام دوم» تبدیل خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی