کمین القسام برای نظامیان اسرائیل در شرق خان یونس+ فیلم

کدخبر: ۶۳۹۵۶۹
اقتصادنیوز: گردان های شهید «عزالدین القسام» امروز تصاویری از هلاکت ۱۰ نظامی صهیونیست در کمین این گروه مبارز فلسطینی در منطقه «الزنه» در شرق «خان یونس» را منتشر کرد.
کمین القسام برای نظامیان اسرائیل در شرق خان یونس+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، رزمندگان القسام در این عملیات نظامیان اشغالگر و تانک هایشان را از فاصله حداقلی هدف قرار می دهند.

یک منبع در فرماندهی گردان های القسام در این باره گفت: آنچه در تصاویر دیده می شود تنها بخشی از عملیات است و تصاویر بخش اعظم عملیات، ضبط نشده است.

خبر مرتبط
پیام مهم القسام خطاب به اسرائیل

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام در این ویدیو صحنه‌هایی از نبرد غزه و منهدم کردن تانک‌های دشمن صهیونیستی را نیز منتشر کرد.

این منبع تصریح کرد: برای انجام این عملیات، حدود ۵۰ روز زمینه سازی و مقدمه چینی انجام گرفته است.

منبع مذکور خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات نظامی دریافتی و همچنین رصد دایمی نظامیان اشغالگر، مسیر بازگشت آنها و ماشین آلاتشان پیش بینی و کمین مذکور برای به دام انداختن آنها آماده شد.

خبر مرتبط
ضربه‌ سنگین القسام به نظامیان صهیونیست در خان‌یونس

اقتصادنیوز: مبارزان گردان‌های القسام با انجام عملیات‌های پیاپی در خان‌یونس در غزه تلفات سنگینی را به نظامیان اسرائیلی تحمیل کردند.

 

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است. این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

مخالفت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان های این رژیم را سلب کرده است و شماری از اسرای صهیونیست بر اثر بمباران وحشیانه مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم تل آویو کشته شده اند. این امر باعث اعتراض گسترده خانواده های این اسرا در سرزمین های اشغالی شده است. در حالی که آنها خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست هستند، نتانیاهو که از محاکمه به اتهام فساد پس از پایان جنگ اطمینان دارد بر سر هرگونه توافقی در این باره مانع تراشی می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید