چرا ایران در نشست خبری اجلاس چهارجانبه سوئیس شرکت نکرد؟

سرویس: اخبار سیاسی کدخبر: ۷۹۲۸۲۱
اقتصادنیوز: اسماعیل بقایی درباره عدم حضور ایران در نشست خبری اجلاس چهارجانبه سوئیس توضیح داد.
چرا ایران در نشست خبری اجلاس چهارجانبه سوئیس شرکت نکرد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سخنگوی وزارت خارجه درباره خروج رسانه‌ها از نشست چهارجانبه و عدم حضور ایران در نشست خبری گفت: ما برای کار رسانه‌ای و تبلیغاتی نرفته بودیم. این نشست برای پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل بود و هرآنچه که باعث شود هدف اصلی تحت شعاع قرار بگیرد ضرورت ندارد و احساس کردیم نیاز به چنان برنامه‌های رسانه‌ای نیست.

خبر مرتبط
واکنش ایران به ادعای ترامپ در نحوه خرج کردن اموال بلوکه شده

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه به ادعای ترامپ در نحوه خرج کردن اموال بلوکه شده ایران واکنش نشان داد.

پربازدیدترین‌ها
لوتوس پارسیان - O