حواله درهم، اسکناس آمریکایی را نجات داد

خط تعیین کننده برای دلار

کدخبر: ۳۷۹۴۴۲
با وجود ضد حمله دیروز در بازار ارز از عصر روز قبل خریدها کم شد تا سیگنالی برای معاملات امروز باشد.
خط تعیین کننده برای  دلار

به گزارش اقتصادنیوز، «بازار همیشه می تواند به شما رکب بزند». این جمله ای است که بسیاری از معامله گران برای توصیف روند بازار در صبح سه شنبه بکار بردند. با این حال، حرفه های بازار عنوان کردند که خیلی زود خود با اتفاقات ابتدای دیروز هماهنگ شدند و افزایش غیرمنتظره دلار ضرر چندانی را به آن ها وارد نیاورد.

نجات دهنده دلار در روز سه شنبه، حواله درهم بود که به یکباره از ابتدای محدوده 7 هزار و 100 تومانی فاصله گرفت و تا نزدیکی محدوده 7 هزار و 200 تومان بالاتر بالا رفت. تاثیر قیمت حواله درهم در روز پیشین موجب شد که برای معامله گران دلاری، خط 7 هزار و 200 تومانی ارز کشور همسایه در روز جاری اهمیت زیادی داشته باشد.


بررسی روند قیمتی انس جهانی طلا تا کریسمس در اکوایران


 

این اهمیت تا اندازه است  که عده ای زیادی از آن ها عنوان می کنند اگر درهم به بالای 7هزار و 200 تومان برود، ظرفیت رشد قیمت دلار تا 26 هزار و 400 تومان هم وجود دارد. با این حال، بخش زیادی از معامله گران عنوان می کنند، بازار مدت هاست توان پیشروی قابل توجه در کانال 26 هزار تومانی را نداشته است.

آن ها اعتقاد دارند، محتمل تر است که امروز قیمت دلار اصلاح شود و حتی به زیر 26 هزار تومان بازگردد. به گفته آن ها از بعدازظهر روز سه شنبه هم میزان خریدها در بازار کاهش پیدا کرده بود که می توان آن را علامتی به بازار امروز در نظر گرفت.

بازی در دامنه نوسانی مشخص

قیمت دلار در روزهای اخیر علاقه زیادی نداشته است که به زیر محدوده 25 هزار و 800 تومان نفوذ کند. از آن سو، افزایشی ها هم چنان قدرتی نشان نداده اند که قیمت را به ورای 26 هزار و 300 تومان ببرند.

در این شرایط می توان گفت که تمام جوسازی های روانی و اخبار سیاسی، نتوانسته اند بالای 500 تومان به بازار نوسان وارد کنند. همین مساله به خوبی نشان می دهد که حجم معاملات بازار به اندازه ای کاهش پیدا کرده است که اخبار هم تاثیر زیادی بر روی نوسانات ندارند.

در شرایط کنونی تنها این معامله گران بزرگ هستند که سعی می کنند از نوسانات کوچک برای کسب سود خود استفاده کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید