فلز ارزشمند داخلی از سد مقاومتی عبور کرد

مزد ریسک در بازار سکه

کدخبر: ۳۹۱۴۹۱
اقتصاد نیوز: قیمت سکه در معاملات پشت خطی افزایشی شد. با این افزایش انتظار می رود در بازار نقدی امروز معامله گران سودگیری کنند
مزد ریسک در بازار سکه

به گزارش اقتصادنیوز، سکه بازانی که در 2 روز ابتدایی هفته در موقعیت خرید قرار گرفتند، امروز مزد ریسک خود را می توانند دریافت کنند. سکه دیشب در معاملات پشت خطی تا محدوده 11 میلیون و 400 هزار تومان نفوذ کرد، حال آنکه حدود ساعت 5 بعدازظهر دیروز در محدوده 10میلیون و 950 هزار تومان قرار داشت.

پشت خطی2

برخی معامله گران سکه بدون توجه به عوامل بنیادی دلار و اونس طلا، از ابتدای هفته در موقعیت خرید قرار گرفته بودند و تحت تاثیر این اتفاق، حباب سکه به بالای محدوده 5 درصدی رفته بود. با توجه به رشد شبانه و احتمال افزایش بیشتر قیمت در ابتدای روز جاری، می توان گفت، خریداران روزهای قبل سکه، مزد خود را با کسب سود احتمالی مناسب دریافت کرده اند.

سکه حباب1

 

نقش اونس طلا در نوسان سکه

امروز بازارهای جهانی آغاز به کار خواهند کرد و در صورتی که اونس طلا بتواند به نزدیک محدوده هزار و 850 دلاری برسد، می تواند به سرعت رشد قیمت سکه اضافه کند. نقش اونس طلا در معاملات سکه بیشتر محرک بوده است تا تعیین کننده قیمت. در واقع نقش اساسی در جهت دهی به بازار سکه را نوسان قیمت دلار بازی کرد. در صورت عبور دلار از مرز 25هزار تومانی، سکه می تواند حتی به بالای محدوده 11 میلیون و 500 هزار توانی برود. سکه در معاملات پشت خطی دیروز از سد مقاومتی مهم 11 میلیون و 200  هزار تومانی عبور کرد و تثبیت بالای این عدد، می تواند خریداران بیشتری را به بازار بیاورد. با این حال، ممکن است گروهی از سکه بازان رو به سوی سودگیری بیاورند و روند افزایشی بازار را تعدیل کنند.

سکه حباب

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید