حباب فلز گران بهای داخلی افزایش یافت

پیش بینی قیمت سکه از کانال یک حادثه

کدخبر: ۳۹۷۹۶۰
اقتصادنیوز: در بازار سکه ایران معامله گران تصور می کنند امروز در بازار جهانی قرار است حادثه ای رخ دهد؛ صعود قیمت طلا
پیش بینی قیمت سکه از کانال یک حادثه

به گزارش اقتصادنیوز، سکه بازان در انتظار حادثه صعود اونس طلا و حرکت فلز زرد از کف قیمتی هستند. آن ها روز یکشنبه نیز به همین امید خریدهای خود را بالا بردند. در چنین شرایطی، اگر امروز اونس طلا راه افزایش در کانال هزار و 700 دلاری را در پیش بگیرد،‌ سکه بازان با قدرت در موقعیت خرید قرار خواهند گرفت. با این حال،‌ رفتن طلای جهانی به کانال هزار و 600دلاری می تواند بازیگران بازار سکه را بسیار محتاط کند.

سکه پشت خطی2

بخشی از این احتیاط ناشی از افزایش حبابی است که در روز یک شنبه برای سکه اتفاق افتاد. در دومین روز هفته،‌ حباب فلز گران بهای داخلی به محدوده 6 درصدی رسید و فاصله قیمت بازاری و ذاتی سکه در محدوده 600 هزار تومانی قرار گرفت. دلیل این افزایش حباب آن بود که در روز تعطیلی بازارهای جهانی،‌ فلز گران بهای داخلی به افزایش 4 صدم درصدی دلار،‌افزایش بیش از یک درصدی نشان داد.

سکه حباب

اعداد حساس در بازار سکه

سکه بازان در شرایط کنونی باور دارند که برای ادامه نزول قیمت،‌ فلز گران بهای داخلی باید از سد 10 میلیون و 200 هزار تومانی پایین تر برود. این سطح از آن جهت اهمیت پیدا می کند که روز یک شنبه،‌ سکه در آن مورد حمایت واقع شد. در صورتی که محدوده 10 میلیون و 500 هزارتومانی در روز جاری تثبیت شود،‌ خریداران با احتیاط وارد بازار خواهند شد و شکست محدوده 10 میلیون و 800 هزار تومانی،‌ تقاضای جدید و بیشتری را وارد بازار خواهد کرد.

روز یک شنبه در معاملات پشت خطی،‌ سکه تا محدوده 10 میلیون و 600 هزار تومان رشد کرد و از این طریق سیگنال افزایشی به بازار روز جاری داد . با این حال،‌ دور از انتظار است که بدون صعود طلا،‌ سکه بازان با قدرت در موقعیت خرید قرار بگیرند.

سکه حباب 1

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید