شکوفایی ارزهای دیجیتالی

۳ فرضیه برای جهش دوباره قیمت بیت کوین

کدخبر: ۴۰۵۵۵۵
قیمت بیت کوین دوباره رکورد شکست و کارشناسان به دنبال دلایل پیشرفت این ارز دیجیتالی هستند.
۳ فرضیه برای جهش دوباره قیمت بیت کوین

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت بیت کوین دوباره رکورد خود را شکست. فرضیه های متفاوتی وجود دارد که این ارز دیجیتالی در هفته جاری توانسته هر روز از رکورد خود فراتر رود. در ادامه فرضیه های متفاوت را بررسی می کنیم.

فرضیه اول:

هر چقدر بیت کوین قیمت بالاتری داشته باشد، بقیه ارزهای دیجیتالی نیز می توانند رشد کنند که همین موجب شده سرمایه گذاران و فعالان بازارهای ارزهای رمزپایه تلاش کنند قیمت بیت کوین را بالا نگه دارند. این اتفاق را فصل آلتکوین می گویند، در واقع دورانی که ارزهای دیجیتالی دیگری به جز بیت کوین و اتریوم می توانند شکوفا شوند.

فرضیه دوم:

چهارشنبه برای اولین بار صرافی ارزهای رمزپایه «کوین بیس» سهام خود را عرضه کرد.  این صرافی ارز مجازی که مقر آن در آمریکاست از امروز، چهارشنبه با نشانه «کوین» در بورس آمریکا معامله می‌شود. نزداک  قیمت مرجع کوین بیس را ۲۵۰ دلار در هر سهم تعیین کرده است و ارزش این شرکت را 65.3 میلیارد دلار ارزیابی کرده است.قیمت مرجع قیمت پیشنهادی برای سرمایه گذاران برای خرید سهام نیست بلکه معیاری برای عملکرد است که سهام از فردا معاملات خود را آغاز می کند.

فرضیه سوم :

همچنین روز گذشته آمارهای اقتصادی، شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا منتشر شد و تورم بالا را نشان می داد. همین موضوع باعث شد افراد به دنبال یک سرمایه گذاری سود ده حرکت کنند تا بتوانند در مقابل تورم هایی که پیش رو است کمر خم نکنند.

به طوری که پاکسفول (پلت فرم معاملات جهانی ارزهای رمزنگاری شده) نتایج یک نظرسنجی از آمریکایی هایی را که دانش کارکرد ارز رمزپایه دارند ، منتشر کرده است. نتایج نشان می دهد که پذیرش بیت کوین توسط سرمایه گذارانی که به دنبال گزینه های دیگری برای سرمایه گذاری سنتی هستند ، هدایت می شود. به طوری که 50٪ از دارندگان رمزنگاری آمریکا برای مقابله با تورم بیت کوین را در اختیار دارند.این خبر برای سرمایه گذاران ارزهای دیجتالی خبر خوبی است زیرا اگر بیت کوین به عنوان پناهگاه در کنار بازارهای دیگر شناخته شود کماکان شاهد جذب نقدینگی خواهد بود. هرچه قیمت بیت کوین بالا رود قیمت سایر ارزهای دیجتالی را هم با خود بالا می برد.

بیت کوین

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید