پیش بینی روند بازار سکه

تخلیه حباب سکه در تعطیلات/ دو قیمت مهم سکه

کدخبر: ۴۱۵۵۰۳
اقتصاد نیوز: حباب قیمت سکه در تعطیلات تخلیه شد روند سکه به نظر صعودی است. تحلیل گران فنی قیمت 10 میلیون و 800 هزار تومان و 10 میلیون و 200 هزار تومان را در بازار سکه مهم می دانند.
تخلیه حباب سکه در تعطیلات/  دو قیمت مهم سکه

به گزارش اقتصادنیوز، افزایش قیمت دلار در معاملات پشت خطی موجب شد که سکه بازان احتیاط را کنار بگذارند. از بعدازظهر دیروز، میزان خریدها در بازار به شکل معناداری رشد پیدا کرد و سکه امامی توانست نوسان بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را تجربه کند. عده ای از فعالان حتی عنوان کردند که فلز گران بهای داخلی تا نزدیک محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رشد کرد. در صورتی که قیمت دلار در معاملات شبانه ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان در نظر گرفته شود، ارزش ذاتی سکه شب گذشته به حدود ۱۰ میلیون و ۶۰۰هزار تومان رسید که تفاوت چندانی با قیمت معاملاتی بازار پشت خطی نداشت. به عبارت دیگر، در مقاطعی از شب گذشته، ارزش ذاتی و بازاری سکه بر هم منطبق شدند.

سکه حباب

به گفته فعالان، هفته گذشته بیشتر سکه بازان رفتار احتیاطی را در پیش گرفته بودند. آن ها تصور می کردند قیمت دلار ممکن است به یکباره در مسیر نزولی قرار بگیرد. به همین دلیل در خریدهای خود محتاط عمل کردند و این مساله موجب شد که حباب سکه در مقاطعی به منفی ۲ درصد برسد. این حباب با رشد یکباره دلار به سرعت از بین رفت. در صورتی که رشد قیمت دلار ادامه پیدا کند، حتی ممکن است که فلز گران بهای د اخلی بار دیگر حباب مثثبت را تجربه کند.

سکه پشت خطی2

مقاومت بعدی در بازار سکه

سکه امروز مقاومت ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را در پیش رو دارد. فلز گران بهای داخلی برای عبور از مقاومت یاد شده، در درجه اول باید  خود را بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی تثبیت کند. حمایت سکه نیز در مقطع کنونی محدوده ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی خواهد بود. تحلیل گران فنی به معامله گران پیشنهاد می دهند در صورت موقعیت خرید حد ضرر 10 میلیون و 270 هزار تومان را در نظر داشته باشند.

سکه حباب

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید