بیت کوین موضوع بحث ایلان ماسک و مدیر توئیتر

قیمت بیت‌کوین درکشاکش خریداران و فروشندگان

کدخبر: ۴۲۲۲۵۸
اقتصادنیوز: قیمت بیت‌کوین پس از افت دیروز، امروز یک‌شنبه افزایش یافت و در ساعت 13 و 7 دقیقه به وقت ایران روی 33 هزار 285 دلار قرار گرفت.
قیمت بیت‌کوین درکشاکش خریداران و فروشندگان

به گزارش اقتصادنیوزبازدهی 24 ساعته بیت کوین در این زمان 9.1 درصد بود. بیت کوین در 24 ساعت گذشته بین 30 هزار و 338 دلار و 33 هزار و 497 دلار نوسان داشت و سرمایه بازار آن 624 میلیارد دلار ثبت شده بود.

قیمت اتریوم نیز در 24 ساعت گذشته 8.4 درصد رشد داشت و روی 1868 دلار قرار گرفته بود. سرمایه بازار اتریوم 218 میلیارد دلار بود و این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته بین 1724 دلار و 1891 دلار نوسان کرد.

نوسان بیت کوین بین 30 هزار و 40 هزار تا کی ادامه خواهد داشت؟

قیمت بیت کوین مدتی است که عمدتا بین 30 هزار دلار و 40 هزار دلار نوسان دارد. به اعتقاد تحلیل‌گران نوسان بیت‌کوین بین این دو مرز به واسطه درگیری بین خریدارن و فروشندگان است. خریداران قدرتمند سعی دارند قیمت بیت‌کوین را به زیر 30 هزار دلار سوق دهند و فروشندگان می‌خواهند قیمت را به بالای 30 هزار دلار بکشانند. این رقابت مدتی است که ادامه دارد و به نوعی فرسایشی شده است. قیمت بیت کوین در 22 جون مصادف با یک تیر ماه به زیر 30 هزار دلار سقوط کرد، اما در همان روز قیمت به بالای 30 هزار دلار بازگشت و نوسان قیمت بیت کوین بین 30 هزار دلار و 40 هزار دلار ادامه یافت.

با وجود این که قیمت بیت کوین اختلاف زیادی با رکورد همه دوران این ارز دیجیتال دارد، دامنه نوسان قیمتی آن نسبتا بزرگ است. طبق الگوی کلی دامنه نوسان در قیمت‌های بالا زیاد بود و این مسئله که قیمت این ارز دیجیتال در سطوح قیمتی کنونی نوسان‌های قیمتی با دامنه بزرگ را ثبت می‌کند جالب توجه است. اینکه قیمت بیت کوین به زیر مرز 30 هزار دلار سقوط خواهد کرد یا بالای 40 هزار دلار پایدار خواهد شد به درگیری بین خریداران و فرشندگان بستگی دارد.

ایلان ماسک و مدیر توئیتر در مورد بیت‌کوین بحث می‌کند

از اخبار جالب توجه بازار ارزهای دیجیتال می‌توان به برنامه ایلان ماسک و مدیر توئیتر برای گفت‌وگو راجع‌ به بیت کوین اشاره کرد. این دو موافقت کردند که در ماه جولای (تیر و مرداد) برنامه‌ای ترتیب داده و راجع ‌به بیت کوین به بحث و گفتگو بپردازند. این اتفاق احتمالا در 30 تیر ماه رخ خواهد دارد. نام این رویداد «The B Word» است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید