پیش بینی روند قیمت طلای جهانی در هفته پیش رو

رکورد زنی قیمت بیت کوین شروع می شود؟

کدخبر: ۴۳۳۵۴۳
قیمت بیت کوین نسبت به یک ماه گذشته 40 درصد رشد کرد، سرمایه بازار ارزهای دیجیتال به 2 تریلیون دلار نزدیک می‌شود و برخی تحلیل‌گران معتقدند بیت کوین ظرفیت ارتقا رکورد همه دوران خود را پیدا کرده است.
رکورد زنی قیمت بیت کوین شروع می شود؟

به گزارش اقتصاد نیوز- در ساعت سه عصر به وقت ایران قیمت بیت کوین در حوالی 45 هزار و 931 دلار بود. قیمت بیت کوین نسبت به 24 ساعت گذشته حدود 4 درصد افت کرده بود. سرمایه بازار بیت کوین در نتیجه این کاهش قیمت به 861 میلیارد دلار رسیده بود. بیشترین قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 48 هزار و 99 دلار ثبت شده که به نوعی یک رکورد 2.5 ماهه است.

بیت کوین ظرفیت ارتقا رکورد همه دوران خود را دارد؟

قیمت بیت کوین نسبت به یک ماه گذشته حدود 40 درصد بالاتر است و این ارز دیجیتال رقم‌هایی نزدیک به مرز روانی 50 هزار دلار را به ثبت می‌رساند. همراه با افزایش قیمت بیت کوین قیمت سایر ارزهای دیجیتال مهم نیز رشد کرد. سرمایه کل بازار ارزهای دیجیتال به 2 تریلیون دلار نزدیک شده است و برخی تحلیل‌گران معتقدند بیت کوین ظرفیت ارتقاء رکورد همه دوران خود را که بالای 60 هزار دلار بود، پیدا کرده است.

قیمت اتریوم کاهش یافت

تغییرات قیمتی 24 ساعته دومین ارز دیجیتال مهم دنیا منفی بود. قیمت اتریوم در ساعت 13 و 10 دقیقه عصر به وقت ایران در حوالی 3 هزار و 171 دلار قرار داشت، قیمت آن در 24 ساعت گذشته نزدیک به 4 درصد افت کرده و سرمایه بازار آن به 371 میلیارد دلار رسیده بود.

کاردانو جایگاه سوم را به خود اختصاص داد

ارز دیجیتال کاردانو جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. سرمایه بازار کاردانو از باینانس پیشی گرفت. در ساعت 13 و 13 دقیقه عصر به وقت ایران سرمایه بازار کاردانو به 68 میلیارد دلار رسیده بود که قدری از سرمایه باینانس در این ساعت بیشتر بود.

https___blankpaper.htdigital.in_cms-backend-service-mt_image_redirect_link_https___images.hindustantimes.com_images_app-images_2021_5_gold5_1627202143380_1627202152943

طلا هفته پیش رو را چگونه آغاز می‌کند؟

قیمت طلای جهانی بعد از گزارش بازار کار آمریکا و برنامه‌های انقباضی فدرال رزرو در روز جمعه دو هفته گذشته یک شوک منفی خود. قیمت طلا تا حوالی 1730 دلار نیز پایین رفت. در روز جمعه اخیر (آخرین روز کاری هفته برای بازار جهانی طلا) قیمت طلا رشد کرد و در نزدیکی 1780 دلار قرار گرفت. ضربه‌ای که تغییر جهت سیاست‌های فدرال رزرو ممکن است به بازار سهام وارد کند، توجه تحلیل‌گران را به خود جلب کرده و امیدها در بازار فلز گرانبها را زنده کرده است. فردا نخستین روز هفته برای بازار طلای جهانی است و باید دید قیمت طلا در چه جهتی حرکت می‌کند؟ آیا آمارهای امیدوارکننده بازار کار، فدرال رزرو را در موضعی قوی قرار داده و طلا تحت فشار باقی می‌ماند، یا ترس از ضربه‌ای که افزایش نرخ بهره ممکن است به بازار سهام بزند، قیمت طلا را صعودی می‌کند؟

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید