پیش بینی روند بازار ارز در روز سه شنبه 9 شهریور

روز تعیین کف قیمت دلار در بازار ارز؟

کدخبر: ۴۳۷۰۲۷
معامله گران ارزی در روز سه شنبه 9 شهریور به دو نقطه در خصوص قیمت دلار توجه دارند، ۲۶ هزار و ۵۰۰ و ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان.
روز تعیین کف قیمت دلار در بازار ارز؟

برخی از معامله گران باور دارند که کف قیمت دلار در روز سه شنبه مشخص خواهد شد. این دسته از معامله گران کسانی هستند که اعتقاد دارند،‌ بازار پس از بیش از هزار و ۳۰۰ تومان افت، با افزایش نسبی تقاضا مواجه خواهد شد. به نظر می رسد در نگاه این گروه، تثبیت زیر مرز ۲۷ هزار تومانی دشوار است و انتظار دارند که دلار امروز به بالای محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومانی بازگردد.

در مقابل دسته دیگری از معامله گران اعتقاد دارند که افزایش قیمت دلار به سرعت و با هیجان صورت گرفت، در نتیجه برگشت قیمت دلار نیز به صورت هیجانی و سریع خواهد بود. این گروه اعتقاد دارند که حداقل بازار امروز تا نقطه ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومانی کاهش خواهد یافت.

دلار پشت خطی (4)

می توان گفت برای معامله گران ارزی در روز جاری دو نقطه ۲۶ هزار و ۵۰۰ و ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان اهمیت تعیین کننده دارند. دسته ای که اعتقاد دارند، دلار به بالای محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان بازخواهد گشت، معتقدند که مشکلات ایران و آمریکا به زودی رفع نخواهد شد و عامل بنیادی نیز از افت قیمت دلار حمایت نمی کند. از نگاه آن ها، تنها در صورتی اسکناس آمریکایی در مسیر کاهشی حرکت خواهد کرد که حواله درهم به زیر محدوده ۷ هزار و ۴۰۰ تومانی نزول کند.

در برابر نیروهای افزایشی، دسته ای از بازیگران ارزی اعتقاد دارند که دولت جدید برای ایجاد اثر روانی در بازار عرضه ارز را افزایش داده است و به همین دلیل، حداقل به صورت موقت خریداران رو به روی بازارساز قرار نخواهند گرفت. روز دوشنبه در مقاطعی در بازار متشکل دلار در انتهای کانال ۲۵ هزار تومانی معامله شد و کاهشی ها باور دارند که دلار ظرفیت برگشت به این قیمت را در بازار آزاد دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید