پیش بینی روند بازار ارز در دوم شهریور؛

دو علامت جدید به بازار دلار

کدخبر: ۴۳۵۳۵۹
قیمت دلار دو سیگنال جدید دریافت کرده است. معامله گران ارزی اعتقاد دارند:در بازار ارز این دو علامت موحب برای افزایش قیمت دلار شده است. اما پیش بینی قیمت دلار در بازار ارز امروز دوم شهریور چگونه است؟
دو علامت جدید به بازار دلار

به گزارش اقتصاد نیوز، قیمت دلار دو سیگنال مثبت برای افزایش قیمت از ابتدای هفته دریافت کرده است. به گفته تحلیل گران حفظ کانال ۲۷ هزار تومانی و شکست آرام مقاومت ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی دو علامتی بودند که افزایشی های بازار را به رشد بیشتر قیمت امیدوار کرده اند.

به باور تحلیل گران، در آخرین گام در صورتی که اسکناس آمریکایی امروز بتواند بالای محدوده ۲۷ هزار و ۷۰۰ تثبیت شود،‌ شانس صعود دلار تا محدوده ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان نیز گسترده خواهد شد. با این حال، بخش زیادی از معامله گران در انتظار اصلاح قیمت دلار هستند.

دلار پشت خطی

این دسته از معامله گران باور دارند در انتهای هفته با تایید وزرای پیشنهادی رییسی، قیمت دلار در مسیر تعدیل قرار خواهد گرفت. گروهی از آن ها باور دارند،‌ اسکناس آمریکایی تا کانال ۲۶ هزار تومانی افت خواهد کرد و عده دیگری حتی انتظار نزول تا کانال ۲۴ هزار تومانی را دارند.

می توان گفت بیشتر معامله گران ارزی در روزهای اخیر سردرگم هستند و سعی می کنند بیشتر خود را با روندهای قیمتی هماهنگ کنند. آن ها هم آمادگی فروش سریع ارز را دارند و هم توان قرار گرفتن یکباره در موقعیت فروش.

به طور کلی، به نظر می رسد تا زمانی که قیمت حواله درهم بالای محدوده ۷ هزار و ۵۰۰ تومان قرار داشته باشد، تمایل به فروش در بازار ارز داخلی کمتر است. این سطح از قیمت حواله درهم، به معنای آن است که ارزش دلار در بازار داخلی حتی می تواند بالای ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان قرار بگیرد.

 به گفته برخی فعالان،‌ معامله گران انتظار دارند پس از نزدیک به ۱۴ درصد رشد طی یک ماه، اسکناس آمریکایی حداقل اصلاح کوچکی را انجام بدهد. با این حال،‌ بازار در ابتدای هفته با رشدهای آرام به صعود خود ادامه داده است.

در اکوایران ببینید : تاثیر برق بر افزایش نرخ دلار

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید