آیا بیت کوین از محدودیت‌های قانونی در امان است؟

ماه آینده ماه طلاست/ احتمال سقوط بازار سهام!

کدخبر: ۴۴۳۷۴۵
اقتصادنیوز: احتمال دارد بازار سهام آمریکا در ماه آینده سقوط سنگینی را تجربه کند، تحلیل‌گران توصیه می‌کنند، اگر دارایی‌هایی مانند طلا و بیت کوین دارید، آن را خفظ کنید.
ماه آینده ماه طلاست/ احتمال سقوط بازار سهام!

به گزارش اقتصادنیوز قیمت طلای جهانی که روز گذشته را با قیمت 1760 دلار آغاز کرده بود، در نهایت روی 1750 دلار قرار گرفت. تغییرات قیمت طلا در اولین ساعات معاملات امروز نیز منفی بود. قیمت طلا تا 1735 دلار پایین آمد و در ساعت 12 و 17 دقیقه عصر به وقت ایران روی 1742 دلار قرار گرفت.

برخی پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که بازار سهام آمریکا در ماه اکتبر (جمعه پیش رو اولین روز اکتبر است) سقوط سنگینی را تجربه خواهد کرد و به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنند که اگر دارایی‌هایی مانند طلا و بیت کوین دارند، آن‌ها را حفظ کنند.

قیمت بیت کوین و اتریوم کاهش یافت

قیمت بیت کوین در ساعت 12 و 18 دقیقه عصر به وقت ایران روی 41 هزار و 862 دلار قرار داشت و تغییرات آن نسبت به 24 ساعت و 7 روز گذشته منفی بود. سرمایه بازار بیت کوین به 787 میلیارد دلار رسیده بود و بیشترین و کمترین قیمت آن در 24 ساعت گذشته حدود 6 درصد اختلاف داشتند.

بیت کوین

تغییرات قیمت اتریوم نیز در 24 ساعت و 7 روز گذشته منفی بود و قیمت آن روی 2 هزار و 903 دلار قرار داشت. سرمایه بازار اتریوم 342 میلیارد دلار بود و اختلاف بیشترین و کمترین قیمت آن در 24 ساعت گذشته حدود 9 درصد بود.

آیا محدودیت‌های رمزارزی قیمت بیت کوین را کاهشی می‌کند؟

چین اخیرا استفاده از ارزهای دیجیتال را غیر قانونی اعلام کرد و به دنبال آن هند در حال تشکیل یک کمیته است تا نوعی مالیات بر مبادلات فزاینده رمزارزی در این کشور اعمال کند. عده‌ای معتقدند این محدودیت‌ها می‌تواند بر روند قیمتی ارزهای دیجیتال تاثیر منفی بگذارد، اما در نقطه مقابل برخی می‌گویند زیرساخت‌های مبادله بیت کوین به صورتی به روزرسانی شده است که امکان مبادلات ایمن و به نوعی فرار از نظارت‌های دولتی را فراهم می‌آورد. در نتیجه بیت کوین احتمالا تحت تاثیر این ممنوعیت‌ها قرار نمی‌گیرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید