احتمال افزایش قیمت دلار در بلند مدت؛

نقشه بازارساز برای بازیگران آماتور دلار

کدخبر: ۵۰۲۹۳۱
اقتصادنیوز: برخی از تحلیلگران می گفتند سیاست گذار قصد دارد با پمپاژ اخبار مثبت یا اعلام نرخ توافقی صرافی ها، ذهنیت بازیگران آماتور بازار را تحت تاثیر قرار دهد.
نقشه بازارساز برای بازیگران آماتور دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، سیاست های جدید ارزی و تزریق عرضه به بازار همچنان در بازار ارز تهران به عنوان سرعت گیر قیمت دلار عمل می‌کند. هیجانات ارزی فروکش کرده است. معامله گران با احتیاط بیشتری نسبت به خرید و فروش ارز اقدام می کنند.

نقشه بازارساز برای بازیگران آماتور دلار

برخی از تحلیلگران می گفتند سیاست گذار قصد دارد با پمپاژ اخبار مثبت یا اعلام نرخ توافقی صرافی ها، ذهنیت بازیگران آماتور بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

قیمت دلار پایین آمد

قیمت دلار دیروز یک کانال پایین آمد. در صورتی که هر کانال قیمتی را به 10 پله یکسان تقسیم کنیم، عمده فعالیت نرخ دلار در بازار عصر روز یکشنبه روی پله‌های نهم و دهم  صورت گرفت.

محدودیت طالبان در بازار هرات

معامله گران در کنار سیاست های تسهیلگرایانه در زمینه معاملات ارزی توسط نهاد بازارساز به کاهش قیمت دلار در بازارهای مرزی اشاره می‌کردند. در هرات قیمت دلار به علت محدودیت های ایجاد شده توسط طالبان در حال عقب نشینی است و یکی از دلایل نزول دلار تهران هم می تواند همین عامل باشد.

تجمع اعتراضی مال‌ باختگان صندوق امانات بانک ملی/ اموالمان را برگردانید + تصاویر

احتمال افزایش قیمت دلار در بلند مدت

 فعالان بازار ارز با اشاره رشد نرخ تورم در سال جاری معتقدند که تصمیمات ارزی جدید در شرایط فعلی تنها به عنوان یک مُسکِن  عمل خواهد کرد و در بلند مدت  دوباره احتمال رشد دلار وجود دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید