گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

سقوط طلا به حوالی کف دو ماه اخیر

کدخبر: ۵۵۸۱۸۶
اقتصادنیوز: دیروز قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی مجددا کاهش یافت و در بحبوحه نگرانی ها نسبت به نرخ تورم بالای آمریکا و واکنش سختگیرانه فدرال رزرو، در نزدیک به کف قیمتی ۲ ماه اخیر قرار گرفت.
سقوط طلا به حوالی کف دو ماه اخیر

به گزارش اقتصادنیوز ،قیمت شمش در هفته گذشته پس از یک سری سیگنال های تهاجمی از سوی فدرال رزرو درباره نرخ سود کاهش یافت. قیمت‌ها در روز جمعه پس از آن که داده‌ها نشان داد که شاخص هزینه‌های مصرف کنندگان - شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو - تا ژانویه بالا باقی مانده است، به شدت کاهش پیدا کردند و به این نهاد برای حفظ نرخ‌های بهره بالا انگیزه بیشتری داد.

با توجه به اینکه افزایش نرخ های بهره و دلار قوی تر، پناهگاه‌های سنتی بازار مانند طلا را تهدید می‌کند، بازارهای فلز نیز از هفته قبل زیان های شدیدی را تجربه کردند.

خبر بد برای خریداران خودروهای ایران خودرو

دیروز هر اونس طلا ثابت در 1811.37 دلار بود، در حالی که قیمت های آتی طلا در حدود 1818.00 دلار در هر اونس بود. هر دو ساز در پایین ترین سطح خود از اواخر دسامبر بودند. طلای نقطه‌ای نیز در آستانه سقوط به زیر سطح حمایت کلیدی 1800 دلار قرار داشت که شکستن آن می‌تواند زیان‌های کوتاه‌مدت بیشتری را به همراه داشته باشد.

فوری/ شرط جدید برای تعویض پلاک خودرو اعلام شد

gold_3d_b_o_usd_x

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید