هک شدن صفحه اینستاگرام هومن سیدی

کدخبر: ۱۹۵۲۵۲
صفحه اینستاگرام هومن سیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان هک شد و این هنرمند کشورمان با انتشار پستی خبر از این اتفاق داد.

نمناک؛ هک کردن صفحه شخصی هنرمندان این روزها یکی از کارهایی است به وفور دیده میشود. هومن سیدی بازیگر سریال عاشقانه با انتشار پستی خبر از هک شدن صفحه اینستاگرامش داد.

هک شدن اینستاگرام هومن سیدی

هومن سیدی با انتشار این عکس نوشت:سه چهار روزی بود که دوستان ((هکر )) در تلاش بودن تا اختلال بوجود بیارن که خب خداروشکر نتیجه داد و بنده رو هک کردن.

تبریک میگم به همه تون ایشالا همیشه موفق باشین.....

فقط خواهش میکنم گه گاهی اجازه بدین خودمم بتونم وارد صفحه بشم ممنون میشم ازتون.البته اگه ناراحت نمیشین....

این کارم نمیدونم از کیه ولی ازش ممنونم. هر کس اسمش رو میدونه بگه که اگه عمری باقی بود و تونستم دوباره به صفحه ام دسترسی پیدا کنم حتما نامشون رو ذکر میکنم.

از طرف هومن به هکرها.....

هومن سیدی بازیگر سریال عاشقانه

هومن سیدی بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان را شاید همه ما هنوز با سریال راه بی پایان و بازی در کنار همسر سابقش آزاده صمدی بشناسیم. این نویسنده ، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون کارش را با کارگردانان مطرحی چون کمال تبریزی و اصغر فرهادی آغاز کرد.

هومن سیدی بازیگر سریال راه بی پایان

هومن سیدی در سال 83 فیلم یک تکه نان را در کنار رضا کیانیان بازی کرد و سپس نقش کوتاهی را در چهارشنبه سوریاصغر فرهادی ایفا کرد. از کارهای او در تلویزیون می توان به سریال های راه بی پایان همایون اسعدیان و تا ثریا ساخته سیروس مقدم و تله فیلم های سایاب محمدعلی سجادی و اگر باران ببارد روح الله حجازی اشاره کرد. در سی و سومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در بخش سودای سیمرغ به هومن سیدی برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم تعلق گرفت.

همسر و دختر هومن سیدی بازیگر کشورمان

آبان ماه امسال هومن سیدی بازیگر سریال عاشقانه با انتشار عکسی از همسر و دخترش در صفحه اینستاگرام همه هوادارانش را غافلگیر کرد. استوری اینستاگرام حامد بهداد که دختر هومن سیدی را در آغوش گرفته بود ماجرای ازدواج مجدد هومن سیدی را لو داد و این هنرمند کشورمان تصویری از همسر و دخترش را منتشر کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید