محسن رضایی: ایران بر 500 میلیون نفر در 25 کشور دنیا حکومت می کند

کدخبر: ۳۹۱۴۴۹
محسن رضایی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران می خواهند گام های بزرگی بردارند و در عرصه بین المللی تاثیر گذار باشند، افزود: دشمنان ایران می دانند که ایران برای ‭۵۰۰‬ میلیون نفر در ۲۵ کشور دنیا حکومت می کند که این کشورها سالانه ‭۸۰۰‬ میلیارد دلار تجارت دارند.
محسن رضایی:  ایران بر 500 میلیون نفر در 25 کشور دنیا حکومت می کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محسن رضایی شامگاه یکشنبه در جمع ایثارگران زنجان ضمن تبریک دهه فجر افزود: بیش از ‭‭۲۰۰‬‬ سال از زمانی که اروپایی‌ها وارد ایران شده اند سپری می‌شود که جز مصیبت چیزی را جا نگذاشته‌اند و بخش های باز خاک این کشور را جدا کردند و در بقیه آن نیز علم و فناوری و پیشرفتی حاصل نشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مردم با مشاهده این اوضاع قیام های متعددی کردند که هر بار سرکوب شد اما قیام برای تحقق انقلاب اسلامی موجب ایستایی در برابر فشارها و موانع آمریکا و اروپا شد.
رضایی ادامه داد: تحلیل گران، دانشمندان و روشنفکران خارج از حب و بغض سیاسی باید انواع اتفاقاتی که در گذشته افتاده است را برای نسل آینده توضیح دهند.
وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران می خواهند گام های بزرگی بردارند و در  عرصه بین المللی تاثیر گذار باشند، یادآوری کرد: دشمنان ایران می دانند که ایران برای ‭۵۰۰‬ میلیون نفر در ۲۵ کشور دنیا حکومت می کند که این کشورها سالانه ‭۸۰۰‬ میلیارد دلار تجارت دارند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سرزمین مهم و سرنوشت ساز و حیاتی قرار داریم در ۴۰ سال اول انقلاب نیز به قدرت بزرگ سیاسی و امنیتی تبدیل شده ایم.
رضایی یادآوری کرد: در زمان حاضر تبدیل به قدرت دفاعی بزرگی شده ایم که ماهواره به آسمان می فرستیم و وارد غنی سازی هسته ای و اورانیوم شده ایم.
وی اظهارداشت: جهانیان در حال حاضر از پیشرفت ایران عاجز مانده اند و از راه اقتصادی وارد عرصه جنگ با کشورمان شده اند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر دولت ها سیاست های کلی و تاکیدات ولی امر مسلمین در خصوص اقتصاد را به عنوان قانون اجرا یی کنند مشکلاتی در این حوزه نخواهیم داشت.
رضایی افزود: ۴۰ سال در حوزه دفاعی، سیاسی و امنیتی و ارزش های انقلاب پیشرفت های قابل توجهی کسب کرده ایم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پایه حکومت جمهوری اسلامی بر اساس عدالت و حقیقت، مردم سالاری دینی و ولایت، حق و عدالت است.
 وی  ادامه داد: ۲ بال ایران اسلامی مردم سالاری سیاسی و مردم سالاری اقتصادی است که در حال حاضر بهترین سیاست دفاعی و امنیتی را داریم باید وارد حوزه اقتصادی شویم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در گام دوم انقلاب باید مردم سالاری اقتصادی را بنیان گذاشت.
رضایی با بیان اینکه زنجان سابقه قدیمی به قدمت ایران دارد و هر جا نامی از ایران باشد نام مردم این استان نیز بوده است، یادآوری کرد: زنجان می تواند در قطب علم و فناوری وارد شود و در مردم سالاری اقتصادی برای هر استانی نقشی باید تعیین شود.
وی تاکید کرد: باید ایران اقتصادی را در کنار ایران بزرگ سیاسی، دفاعی و امنیتی تعریف کنیم.


شکیبایی ملت، ایران به قدرت بین المللی تبدیل کرد
نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با  شکیبایی و صبر ملت ولایتمدار، ایران به قدرت بین المللی در دنیا تبدیل شده است.
 محمد اسماعیلی افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا ۴۲ سال است که با قاطعیت به پیش می رود.
وی تاکید کرد: این مهم به برکت جانفشانی، ایثار، فداکاری شهدای گرانقدر، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران است.
نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: صبر و شکیبایی ملت ایران را امروز شاهدیم که ایران اسلامی به قدرت بزرگ بین المللی تبدیل شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید