برترین فروشنده‌های سیم و کابل در تهران

کدخبر: ۴۶۷۰۶۵
عموم مردم در طول روز از وسایل زیادی استفاده میکنند که کارشان را به نوعی آسوده‌تر کند. هر شخص به نوعی در خانه و محل کار خود از وسایلی استفاده میکنند که اکثر آنها برقی میباشد
برترین فروشنده‌های سیم و کابل در تهران

عموم مردم در طول روز از وسایل زیادی استفاده میکنند که کارشان را به نوعی آسوده‌تر کند. هر شخص به نوعی در خانه و محل کار خود از وسایلی استفاده میکنند که اکثر آنها برقی میباشد. وسایل برقی امروزه کمک شایانی به مردم میکنند و خود این وسایل برقی از قطعات ریز و درشتی تشکیل شده‌اند تا بتوانند روشن شوند.

اصلی ترین قطعه در بین تمامی وسایل برقی را میتوان سیم و کابل‌های رابط بین قطعات دیگر دانست، حتی نحوه اتصال وسایل برقی نیز از طریق سیم و کابل‌ها صورت میگیرند. سیم و کابل‌ها فقط برای ارتباط سازی میان قطعات وسایل به کار نمیروند و استفاده‌های فراوانی از آنها در طی روز میشود، که این نیاز شدید انسان به سیم و کابل‌ها را نشان میدهد.

 اما نکته مهم‌تر که میخواهیم به آن بپردازیم نوع و انتخاب سیم و کابل‌های مرغوب است؛ چرا که یه انتخاب غلط میتواند برای شما حادثه آفرین باشد و ضرر و زیان‌های مالی و جانی را به همراه داشته باشد، به عنوان مثال: شما نیاز دارید که برای نصب لوستر مدنظر خود از سیم رابط استفاده نمایید تا لوستر خود را روشن نمایید.

از این رو شما باید سیم و کابل را با توجه به کاربرد مورد نظر انتخاب نمایید، چنانچه سیم مصرفی شما نازک‌تر از حد معمول باشد احتمال پارگی و یا اتصالی آن بسیار زیاد است و یا حتی سیم بزرگ‌تر نیز انتخاب کنید علاوه بر کارایی پایین آن، فضای زیادی را نیز اشغال میکند که اصلا این موضوع خوب نیست. البته باید توجه داشته باشید که، نوع سیم و کابلی که خریداری میکنید خود، کیفیت لازم را داشته باشد. با اینکار در حفظ و نگهداری وسایل برقی خود بسیار هوشمندانه عمل نموده‌اید.

از این رو فروشگاه‌های معتبری در سراسر تهران در حوزه سیم و کابل شروع به فعالیت نموده‌اند که روزانه بر تعداد این فروشگاه‌‌ها در بازار افزوده میشود از معروف‌ترین این برندهای میتوانیم فروشگاه‌های زیر را معرفی نماییم:

برترین فروشگاه های غرضه سیم و کابل لاله زار

فروشگاه سیم و کابل ستایش

فروشگاه صنعتی سیم و کابل ستایش از سال 1380 فعالیت خود را به صورت خیلی جدی در حوزه سیم و کابل آغاز نمود. در این فروشگاه با بهره‌وری از بروزترین تکنولوژی‌های روز و البته متخصصین مجرب و با رعایت استانداردهای جهانی، توانسته است نمایندگی فروش انواع محصولات برندهای معتبر سیم و کابل را در بازار لاله زار تهران اخذ کند، این فروشگاه با برندهای مطرح و بزرگی همچون: سیم و کابل البرز الکتریک نور، سیم و کابل ماهان، سیم و کابل خراسان ( افشار نژاد )، سیم و کابل پرتو الکتریک، سیم و کابل مغان، سیم و کابل البرز اعتماد، سیم و کابل کسری، سیم و کابل سیمند و سیم و کابل راد افشان سحر؛ همکاری میکند و لیست قیمت این برندها در اولین زمان به دست فروشگاه سیم و کابل ستایش می رسد.

فروشگاه ستایش انواع محصولات: سیم افشان، کابل افشان، کابل خشک ( کابل مفتول )، سیم خشک ( سیم مفتول )، کابل فرمان، کابل مخابراتی، کابل کولری و کابل کواکسیال را به صورت کاملا تخصصی تولید و عرضه میکند.

وجه تمایزی که این فروشگاه نسبت به باقی فروشگاه‌های موجود در بازار دارد میتوان به مواردی همچون: لیست قیمت آپدیت و بروز تمامی محصولات، نازل ترین قیمت، کیفیت اصلی محصولات و مشاوره رایگان قبل از خرید، اشاره نمود.

فروشگاه سیم و کابل تسلا

فروشگاه سیم و کابل تسلا دارای 5 سال سابقه فعال در زمینه ارائه انواع سیم و کابل میباشد. خرید از این فروشگاه با ضمانت نامه معتبر نیز همراه است و از استانداردهای مدنظر مشتری نیز الهام گرفته شده است. تنوع محصول در فروشگاه تسلا علاوه بر کیفیت برتر به شما این امکان را میدهد که بدون نیاز به بررسی دقیق بودجه و طبق سلیقه‌های شما عزیزان محصولات متنوعی را به شما عرضه کند، که باعث رضایت مشتریان زیادی نیز شده است. میتوانید برای خرید از این فروشگاه هم به ضورت حضوری و هم به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این فروشگاه با برندهای مطرع و معروف در عرصه سیم و کابل همکاری میکند که بر اعتبار این فروشگاه افزون میکند.

از برندهای مطرح این فروشگاه نیز میتوان به برندهای خراسان افشار نژاد، البرز کومش،سیم و کابل همدان، البرز اعتماد و .... اشاره نمود.

فروشگاه گویا کابل

فروشگاه گویا کابل با بیش از سه دهه سابقه درخشان در زمینه فروش انواع سیم و کابل شروع به فعالیت نمود. این فروشگاه عرضه انواع سیم و کابل را از سال 1397 به صورت تخصصی آغاز نموده و توانسته مشتریان زیادی را جذب کند. فروشگاه گویا کابل با برندهای مطرح و بزرگی همچون: سیم و کابل سیمیا، سیم و کابل کسری، سیم و کابل دماوند، سیم و کابل سهند دامغان، سیم و کابل خراسان ( افشار نژاد ) و سیم و کابل مغان الکتریک فعالیت میکند. که شما میتوانید تمامی محصولات این برندها را بدون نیاز به واسطه و به صورت مستقیم با بهترین کیفیت از این فروشگاه تهیه بفرمایید. از جمله ویژگی‌های خرید از این فروشگاه میتوان به؛ تحویل فوری محصولات به سراسر کشور، مرجوعیت کالا تا 7 روز از تاریخ فاکتور موجود، مشاوره تلفنی رایگان قبل از خرید و امکان استعلام از اخرین وضعیت قیمت‌ها اشاره نمود.

خرید سیم و کابل از نمایندگی معتبر

فروشگاه آقای برق ( تاج نیوسان )

فروشگاه آقای برق یا همان تاج نیوسان با بیش از یه دهه سابقه درخشان در حوزه‌های مختلفی از جمله: انواع لامپ و روشنایی، لوازم برق صنعتی از برندهای معروفی همچون؛ زیمنس، ال اس که کنتاکتور، کلیدهای اتوماتیک، کلید هوایی، محافظ جان، کلید حرارتی، انواع رله، انواع اینورتر، سافت استارتر و همچنین انواع استابلایزر را در بر میگیرد، زیمنس و انواع سیم و کابل را به فروش میرساند. این فروشگاه نیز با برندهای معروف و معتبری همچون: سیم و کابل خراسان ( افشار نژاد )، سیم و کابل کسری، سیم و کابل پرتو، سیم و کابل زاگرس، سیم و کابل راد افشان، البرز الکتریک نور، سیم و کابل دامغان و سیم و کابل رسا کابل همکاری به عمل می‌آورد.

فروشگاه لایت هوم

فروشگاه لایت هوم با دو دهه تجربه موفق در زمینه فروش اینترنتی انواع کالا از جمله:تجهیزات برق و روشنایی، انواع سیم و کابل، انواع کلید و پریز، چراغ‌های پارکی و حیاطی، چراغ‌های دکورایتیو، انواع هواکش، لوله و اتصالات، کلیدهای مینیاتوری، داکت تراکینگ و بسیاری از محصولات دیگر که شما میتوانید با خیالی آسوده محصولات مورد نظر خود را از این فروشگاه با بهترین قیمت خریداری بفرمایید. این فروشگاه نیز با انواع برندهای مختلف فعالیت میکند و شما میتوانید تنوع محصولات را در این فروشگاه مشاهده کنید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید