تا 2 ماه آینده مشکلات زیرساختی مسکن مهر هشتگرد بر طرف می شود

کدخبر: ۲۸۸۲۸۳
اقتصادنیوز: عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: تا دو ماه آینده مشکلات زیرساختی واحدهای فاز ۷ مسکن‌مهر شهر جدید هشتگرد حل می‌شود.
تا 2 ماه آینده مشکلات زیرساختی مسکن مهر هشتگرد بر طرف می شود

به گزارش اقتصادنیوز؛ محسن مجذوب در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برخی مشکلات ساکنان واحدهای فاز ۷ مسکن‌مهر شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: طی ۱۰ سال گذشته بارگذاری پرحجمی از واحدهای مسکن مهر در فاز ۷ شهر جدید هشتگرد انجام شده است.

وی ادامه داد: طی این سال‌ها تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر این محدوده تکمیل شده ولی زیرساخت‌های لازم آنها چون آب، سیستم فاضلاب، گاز و … با مشکلاتی مواجه شده که دلیل آن کمبود اعتبارات دستگاه‌های خدمات رسان بوده است.

وی افزود: سال گذشته برای آماده سازی زیرساخت‌های فاز ۷ مسکن مهر شهر جدید هشتگرد حدود ۹۰ میلیارد تومان اختصاص یافت تا با تزریق آن، واحدهای مسکن بیشتری آماده سکونت شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اعتباری دولت، به دنبال جذب مشارکت بخش خصوصی برای تأمین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های مختلف در شهر جدید هشتگرد بودیم که با تعامل توانستیم هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی تعریف کنیم.

مجذوب توضیح داد: برای رفع کمبودهای شهر، بخش خصوصی پای کار آمده و پروژه‌های زیادی از قبیل احداث پارک، فضای سبز، مدرسه، فرهنگسرا، مجتمع تجاری و … را در دستور کار خود قرار داده که بخشی از آنها به بهره‌برداری رسیده و برخی دیگر در حال تکمیل است.

وی اظهار کرد: بدون شک بخشی از پروژه‌های تعریف شده توسط بخش خصوصی در محدوده مسکن مهر اجرایی می‌شود که همین رضایت عمومی ساکنان را به همراه خواهد داشت.

عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: علاوه بر مشارکت سرمایه گذران، بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از واحدهای مسکن شهر جدید هشتگرد از طریق فروش زمین تأمین می‌شود تا روند توسعه زیرساخت‌ها با سرعت بیشتری صورت بگیرد.

وی با اشاره به تلاش برای رفع مشکل دستگاه‌های خدمات رسان برای خدمات رسانی به واحدهای مسکن مهر ابراز کرد: در تلاش هستیم تا دو ماه آینده مشکل آب، گاز و … ساکنان فاز ۷ مسکن مهر حل شود و شهروندان بدون دغدغه در این واحدها سکونت داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید