بازدهی هفتگی اتریوم منفی شد

ترس مجدد در بازار رمز ارزها/ بیت کوین و اتریوم 2 درصد افت کردند

کدخبر: ۵۳۳۰۹۴
اقتصادنیوز: بازار ارزهای دیجیتال ناگهان عقب نشینی کرد. گرچه افت امروز بیت کوین و اتریوم فقط 2 درصد است، اما شاخص ترس و طمع نشان می دهد جو روانی بازار دوباره در حال منفی شدن است.
ترس مجدد در بازار رمز ارزها/ بیت کوین و اتریوم 2 درصد افت کردند

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز شاخص ترس و طمع بیت کوین عدد 33 را نشان می دهد. این شاخص که مدتی در حدود عدد 30 بود، طی دو سه روز به عدد 40 رسید که دیروز با رسیدن به عدد 40 نشان داد ترس در بازار تا حدودی از بین رفته است. اما وضعیت ناگهان دوباره چرخش کرد و با رسیدن این شاخص به عدد 33، نگرانی هایی در بازار ایجاد شد.

امروز بیت کوین با افت 2 درصدی نسبت به دیروز در حدود قیمت 20750 دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین همچنان در محدوده مثبت است اما به اندازه ای کوچک است که حتی به یک دهم درصد هم نمی رسد.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 45 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 398 میلیارد دلار است.

با توجه به معاملات یکی دو روز گذشته که با افت قیمت همراه بوده باید دید آیا بازار توان بازگشت به بالا و شکستن مقاومت 21000 دلار را دارد یا نه.

بازدهی هفتگی اتریوم منفی شد

اتریوم هم امروز منفی است. با افت 2.5 درصدی، قیمت بزرگ ترین آلت کوین بازار به حدود 1580 دلار رسیده است. اما بازدهی هفتگی اتریوم برخلاف بیت کوین که هنوز وارد محدوده منفی نشده، منفی 3 درصد است.

اتریوم با معاملات 14 میلیارد دلاری طی شبانه روز گذشته، هم اکنون 193 میلیارد دلار ارزش بازار دارد.

فقط پالیگان و لایت کوین مثبت هستند

آلت کوین ها امروز اکثرا منفی هستند. در فهرست 50 ارز برتر بازار تنها پالیگان و لایت کوین رشد کرده اند که بازدهی آن ها به ترتیب 4 و 2 درصد است.

اما در میان نمادهای منفی، بیشترین افت را سولانا با سقوط 11 درصدی داشته. تون کوین، ایپ کوین و فایل کوین هم 8 درصد کاهش قیمت را نمایش می دهند.

تتا نتورک، سندباکس، اینترنت کامپیوتر، الروند و نیر پروتکل نیز نمادهایی هستند که بین 6 الی 7 درصد کاهش قیمت دارند.

امروز بسیاری از نمادها در مقیاس هفتگی وارد محدوده منفی شده اند. بیشترین کاهش قیمت برای FTX Token با کاهش 14 درصدی است. هوبی توکن و الروند هم افت 8 درصدی در یک هفته گذشته داشته اند.

پالیگان هم با رشد 29 درصدی بیشترین بازدهی در یک هفته گذشته را نمایش می دهد. OKB و لایت کوین هم رشدهای 28 و 26 درصدی طی یک هفته داشته اند.

ارزش بازار 2.5 درصد کاهش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال در روز جاری با کاهش 2.5 درصدی نسبت به دیروز، به 1.03 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات 29 درصد رشد داشته و رقم 81 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای 4 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 75 میلیارد طی 24 ساعت گذشته بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید