سقوط 11 درصدی FTX Token

افت اندک بیت کوین و اتریوم

کدخبر: ۵۳۲۸۵۵
ترسی که در بازار رمز ارزها وجود داشت در حال از بین رفتن است؛ این را می توان از وضعیت شاخص ترس و طمع بیت کوین متوجه شد که هر روز چند قدم به محدوده طمع نزدیک می شود.
افت اندک بیت کوین و اتریوم

به گزارش اقتصادنیوز، امروز بیت کوین منفی است اما افت زیادی ندارد. قیمت بیت کوین با افت کمتر از یک درصد به محدوده 21200 دلار رسیده است. اما همچنان بازده هفتگی این ارز 2.5 درصد مثبت است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 32 میلیارد دلار بوده که در مقایسه با روز گذشته کاهش یافته. ارزش بازار آن نیز 407 میلیارد دلار است.

با وجود افتی که امروز بیت کوین داشته، اما شاخص ترس و طمع این ارز هر روز چند پله به سمت محدوده طمع نزدیک می شود. دیروز این شاخص عدد 38 را نشان می داد و امروز به عدد 40 رسیده و هر روز در حال نزدیک شدن به محدوده طمع است.

این شاخص به خوبی وضعیت روانی بازار را نشان می دهد چراکه در عمل نیز ترس از خرید بیت کوین بسیار کاهش یافته و در حال رسیدن به روزهایی هستیم که خریداران با خیال راحت خرید کنند و به انتظار رشد قیمت بنشینند.

ارزش معاملات اتریوم به کمتر از 10 میلیارد دلار رسید

اتریوم هم امروز منفی است و حدود 1.5 درصد کاهش قیمت داشته. با این حال بازده هفتگی اتریوم نیز مثبت است و طی 7 روز گذشته حدودا 1.5 درصد رشد کرده است. این آلت کوین هم اکنون در حدود نرخ 1620 دلار معامله می شود.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته حدودا 9 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 198 میلیارد دلار است.

اتریوم مدتی ارزش معاملات بالای 10 میلیارد دلار داشت و امروز پس از چند روز بالاخره با ارزش معاملات کمتر از 10 میلیارد دلار مواجه شده است.

سقوط 11 درصدی FTX Token

امروز اکثر آلت کوین ها منفی هستند اما فشار فروش سنگینی در بازار وجود ندارد. بیشترین افت قیمت را در فهرست 50 ارز برتر بازار، FTX Token با سقوط 11 درصدی داشته. آوی، فلو، پالیگان و دوج کوین هم بین 4 الی 5 درصد افت کرده اند. اما مابقی ارزهای منفی افتی کمتر از 4 درصد دارند.

در میان نمادهای مثبت OKB با رشد 6 درصدی بیشترین افزایش قیمت را دارد. تون کوین هم حدودا 6 درصد رشد کرده. ایپ کوین و الگوراند هم با رشد 3 درصدی وضعیت خوبی دارند. مابقی ارزهای مثبت، رشدی کمتر از 3 درصد داشته اند.

در مقیاس هفتگی همچنان چیلیز با رشد 41 درصدی بهترین وضعیت را دارد. OKB و الگوراند هم رشدی 30 درصدی داشته اند.

افت 42 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت 6 دهم درصدی به 1.06 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 42 درصد کاهش یافته و به رقم 63 میلیارد دلار رسید.

ارزش معاملات دیفای 4 میلیارد دلار بود و در استیبل کوین ها هم 57 میلیارد دلار معامله انجام شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید