رشد 8 درصدی اتریوم در یک هفته

رمز ارزها مثبت شدند/ بیت کوین در یک قدمی ورود به کانال 17000 دلار

کدخبر: ۵۳۸۲۹۲
اقتصادنیوز: وضعیت رمز ارزها امروز نسبتا خوب است. بیت کوین و اتریوم با رشدی که داشته اند، دوباره سرمایه گذاران را امیدوار کرده اند.
رمز ارزها مثبت شدند/ بیت کوین در یک قدمی ورود به کانال 17000 دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز بیت کوین با رشد بیش از 2 درصدی در حدود 16900 دلار معامله می شود و فاصله زیادی با ورود به کانال 17000 دلار ندارد. بازدهی هفتگی بیت کوین هم به مثبت 2 درصد رسیده است. با این حال در مقیاس ماهانه، همچنان زیان 18 درصدی در این رمز ارز دیده می شود.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 24 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 324 میلیارد دلار است.

رشد دو روز گذشته بیت کوین باعث شده دوباره سرمایه گذاران به آینده این ارز امیدوار شوند. ویلی وو تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده که کف بازار نزولی بیت کوین بسیار نزدیک است. به گفته او، زمانی که 58٪ تا 61٪ بیت کوین ها در گردش در ضرر باشند یا توسط سرمایه گذاران هولد شده باشند، کف قیمت لمس می شود و پس از آن بازار به سمت بالا حرکت می کند که در حال حاضر بازار تقریبا چنین شرایطی دارد.

رشد 8 درصدی اتریوم در یک هفته

اتریوم امروز دو برابر بیت کوین رشد کرده. اخیرا در بسیاری از روزها، نوسانات اتریوم دو برابر بیت کوین بوده و چالاکی این آلت کوین بسیار بیشتر از بیت کوین بوده است.

اتریوم امروز با رشد بیش از 4 درصدی در حدود قیمت 1270 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم هم به 8 درصد رسیده و در مقیاس ماهانه، افت 21 درصدی در این آلت کوین مشاهده می شود.

اتریوم با ارزش بازار 155 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 8 میلیارد دلار معامله شده است.

اکثر آلت کوین ها مثبت هستند

امروز تعداد کمی از آلت کوین ها افت کرده اند که افت آن ها هم محدود است. بیشترین افت امروز را تتا نتورک داشته که کمتر از 2.5 درصد کاهش قیمت دارد. ایپ کوین هم 2 درصد افت کرده است. چین، BNB، هوبی توکن، لئو، چیلیز و الروند دیگر نمادهای منفی در فهرست 50 ارز برتر بازار هستند که همگی آن ها کمتر از 2 درصد کاهش قیمت داشته اند.

البته نمادهای مثبت هم چندان رشد چشمگیری نداشته اند. نیر پروتکل که بیشترین رشد را در فهرست 50 ارز برتر دارد، کمتر از 6 درصد افزایش قیمت داشته. اتریوم و یونی سواپ هم نمادهای مثبت 4 درصدی امروز هستند. مابقی آلت کوین های مثبت، رشدی کمتر از 4 درصد دارند.

با رشد امروز، وضعیت نمادها در مقیاس هفتگی خوب شده و بسیاری از آن ها وارد محدوده مثبت شده اند. دوج کوین و هوبی توکن با رشد 27 درصدی طی یک هفته گذشته بیشترین بازدهی را داده اند. چیلیز و لئو هم با افت 10 و 8 درصدی بیشترین زیان را به خریداران وارد کرده اند.

ارزش بازار به بیش از 850 میلیارد دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد 1.8 درصدی به 852 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 7 درصد کاهش یافته و رقم 44 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای 2 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 42 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید