نوسان بسیار محدود آلت کوین ها

نوسان شدید ارزهای دیجیتال از کی آغاز می شود؟

کدخبر: ۵۴۰۶۷۱
اقتصانیوز؛ دوباره بیت کوین به کانال 17000 دلار بازگشت. البته امروز قیمت کمی منفی شده اما همچنان در مقیاس هفتگی وضعیت بیت کوین بد نیست.
نوسان شدید ارزهای دیجیتال از کی آغاز می شود؟

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارزهای دیجیتال امروز نسبتا متعادل است. کاهش قیمت های امروز در این بازار، چندان زیاد نیست. بیت کوین با افت کمتر از نیم درصد، در محدوده قیمت 17200 دلار معامله می شود. البته در مقیاس هفتگی همچنان بازدهی بیت کوین مثبت است و طی این مدت حدودا یک درصد رشد کرده.

در مقیاس ماهانه هم سرانجام بازدهی بیت کوین مثبت شده و مثبت 4 درصد را نمایش می دهد. اما ارزش معاملات طی شبانه روز گذشته کاهش یافته و به کمتر از 20 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات بیت کوین عدد 17 میلیارد دلار و  ارزش بازار آن عدد 330 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

نه تنها بازار ارزهای دیجیتال، بلکه تمام بازارهای دیگر در حال حاضر در انتظار اعلام نرخ تورم آمریکا و پس از آن اعلام نرخ بهره هستند تا مسیر آینده مشخص شود. به همین دلیل طبیعی است که طی یکی دو روز آینده هم بیت کوین نوسان محدودی داشته باشد اما عصر سه شنبه حتما شاهد نوسانات شدیدی در قیمت ها خواهیم بود.

اتریوم 3 برابر بیت کوین افت کرد

اتریوم امروز از نظر درصدی 3 برابر بیت کوین افت کرده و با کاهش 1.5 درصدی، در حدود 1270 دلار معامله می شود. برخلاف بیت کوین در مقیاس هفتگی هنوز عملکردی مثبت دارد، اتریوم در 7 روز گذشته حدود نیم درصد افت کرده و در مقیاس ماهانه هم 6 درصد رشد را نمایش می دهد.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 4.5 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن 155 میلیارد دلار است. کاهش رقم معاملات اتریوم نیز ناشی از همین بلاتکلیفی بازارهای مالی تا زمان اعلام نرخ تورم در آمریکاست.

نوسان بسیار محدود آلت کوین ها

امروز تعداد کمی از آلت کوین ها مثبت هستند که ایپ کوین، تون کوین، مونرو، Bitcoin SV، وی چین و الگوراند با رشد 1 الی 2 درصدی، مثبت ترین ها هستند. چند نماد هم کمتر از یک درصد رشد کرده اند.

در فهرست نمادهای منفی هم هیجان خاصی دیده نمی شود. در لیست 50 نماد برتر بازار، بیشترین افت را Trust Wallet Token و کوانت با افت 3 درصدی دارند. هیچ کدام از نمادها بیش از 3 درصد افت نکرده اند. جالب اینکه چین لینک هم حدودا 2.5 درصد کاهش قیمت داشته و مابقی نمادها افتی کمتر از 2 درصد دارند.

در مقیاس ماهانه همچنان Trust Wallet Token یکه تازی می کند و با 137 درصد رشد، بهترین عملکرد را داشته است. البته لایت کوین هم با رشد 41 درصدی یکی از بهترین نمادها طی یک ماه گذشته بوده است.

سقوط ارزش معاملات دیفای

ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به دیروز نیم درصد افت کرده و رقم 854 میلیارد دلار را نمایش می دهد. ارزش معاملات هم 19 درصد افت کرده و طی شبانه روز گذشته تنها 30 میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای به 1.6 میلیارد دلار رسیده که یکی از کمترین ارقام طی یک سال گذشته است. در استیبل کوین ها هم 28 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید