آلت کوین ها تکان نمی خورند!

سقوط ارزش معاملات در بازار ارزهای دیجیتال

کدخبر: ۵۴۰۹۰۴
اقتصادنیوز: همان طور که انتظار می رفت، امروز هم بازار ارزهای دیجیتال کم نوسان است و قیمت ها تغییر چندانی نکرده اند.
سقوط ارزش معاملات در بازار ارزهای دیجیتال

به گزارش اقتصادنیوز، سه روز دیگر آخرین نرخ بهره آمریکا در سال 2022 اعلام می شود و یک روز قبل از آن هم شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا اعلام خواهد شد. هر دو رویداد از نظر اثرگذاری در نرخ ارزهای دیجیتال و سایر بازارهای مالی بسیار پررنگ هستند و طبیعی است که تا آن زمان بازار نوسان زیادی نداشته باشد.

امروز بیت کوین نسبت به روز گذشته رشد بسیار جزئی، در حد یک دهم درصد داشته و با نرخ حدود 17200 دلار معامله می شود. بازدهی یک هفته گذشته این ارز مثبت یک درصد بوده و بازدهی ماهانه آن هم منفی یک درصد است.

نکته قابل توجه درباره بیت کوین، ارزش معاملات پایین آن است. طی شبانه روز گذشته تنها 12 میلیارد دلار معامله در بیت کوین انجام شده که دلیل آن همین انتظار معامله گران برای اعلام نرخ بهره و شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا است. ارزش بازار بیت کوین هم اکنون عدد 330 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

امروز تون ویس، یکی از تحلیلگران مطرح و پرمخاطب ارزهای دیجیتال گفته که احتمالا بیت کوین تا قبل از آغاز روند صعودی خود، نزول بدی را تجربه می کند. از نظر او بیت کوین به زیر محدوده 15 هزار دلار سقوط خواهد کرد.

اتریوم 1270 دلار

بزرگ ترین آلت کوین بازار امروز نیم درصد رشد کرده است. اتریوم هم اکنون در حدود قیمت 1270 دلار معامله می شود. در یک هفته گذشته این آلت کوین یک درصد رشد کرده و در مقیاس ماهانه نیز حدود یک دهم درصد رشد داشته است.

ارزش معاملات اتریوم امروز به رقم 3 میلیارد دلار رسیده که طی 3-4 ماه گذشته کمترین رقم ارزش معاملات آن محسوب می شود. ارزش بازار اتریوم نیز عدد 155 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

امروز آمار جدید درباره هولدرهای اتریوم اعلام شد که طبق آن، تعداد آدرس های نگهدارنده بیش از 32 اتریوم سقف جدید 123 هزار آدرس را ثبت کرده است. به عبارتی هرچه قیمت طی مدت اخیر افت کرده و درجا زده، تعداد نگهدارنده های اتریوم هم بیشتر شده اند.

آلت کوین ها تکان نمی خورند!

امروز نوسانات آلت کوین ها هم بسیار محدود است. با اینکه بیش از 10 نماد افت قیمت داشته اند، اما افت هیچ کدام از آن ها حتی به یک درصد هم نمی رسد.

در فهرست نمادهای مثبت، نوسانات کمی بیشتر بوده اما به طور کلی در میان نمادهای مثبت هم شاهد نوسانات کمی هستیم. ایپ کوین با رشد 3 درصدی بیشترین افزایش قیمت را در فهرست 50 ارز برتر بازار دارد. اینترنت کامپیوتر هم 2 درصد رشد کرده است. مابقی نمادهای مثبت رشدی کمتر از 2 درصد دارند.

سقوط ارزش معاملات تا سطح 23 میلیارد دلار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد 3 دهم درصدی به 856 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 23 درصد افت کرده و در کل بازار، تنها 23 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای 1.8 میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم رقم 21 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید