ارزش بازار رمز ارزها به کمتر از یک تریلیون دلار رسید

بیت کوین فردا تکان می خورد؟ /افت 3 درصدی اتریوم

کدخبر: ۵۵۵۰۹۲
اقتصادنیوز: بازارهای مالی از جمله بازار ارزهای دیجیتال در انتظار اعلام شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا هستند تا جهت مسیر آن ها مشخص شود.
بیت کوین فردا تکان می خورد؟ /افت 3 درصدی اتریوم

به گزارش اقتصادنیوز، فردا آمریکا شاخص قیمت مصرف کننده خود را اعلام می کند که معمولا پس از اعلام این اطلاعات، بازارهای مالی نوسانات زیادی می کنند و مسیر حرکت آن ها مشخص می شود.

بازار ارزهای دیجیتال هم در انتظار اعلام این اطلاعات است تا مسیر آن مشخص شود. فعلا بیت کوین امروز با افت یک درصدی در حدود قیمت 21600 دلار معامله می شود.

بازده هفتگی بیت کوین به منفی 5 درصد رسیده اما در مقیاس ماهانه همچنان بازدهی آن مثبت است و قیمت بیت کوین در بازه یک ماهه 5 درصد رشد کرده است.

بیت کوین با ارزش بازار 417 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته 22 میلیارد دلار معامله شده است. شاخص ترس و طمع بیت کوین هم به عدد 48 رسیده که 2 واحد نسبت به دیروز کاهش داشته است.

اخیرا آدام بک، مدیرعامل بلاک استریم اعلام کرده که اگر فناوری لایه 2 بیت کوین و زیرساخت کیف پول آن پیشرفت کرده و توسعه یابد، قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال 2023 می تواند به 10 میلیون دلار برسد. این بالاترین نرخی است که تا به حال برای بیت کوین پیش بینی شده و از نظر بسیاری از تحلیلگران نباید آن را جدی گرفت. چراکه درصورت تحقق این هدف قیمتی، ارزش بازار بیت کوین به 200 تریلیون دلار می رسد.

افت 3 درصدی اتریوم

اتریوم هم امروز منفی است اما میزان افت آن به 3 درصد رسیده و هم اکنون با قیمت 1480 دلار معامله می شود. با افت امروز، اتریوم کانال 1500 دلاری را از دست داده است.

اتریوم در مقیاس هفتگی افت 8 درصدی داشته و در مقیاس ماهانه هم 3 درصد کاهش قیمت را روی تابلو معاملات نمایش می دهد.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته 8 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 181 میلیارد دلار است.

بیت کوین و اتریوم

سقوط 16 درصدی هدرا

بازار ارزهای دیجیتال امروز کلا جوی منفی دارد و در فهرست 50 ارز برتر بازار، به جز تون کوین که 1.5 درصد رشد کرده و لئو که نیم درصد افزایش قیمت داشته، مابقی آلت کوین ها منفی هستند.

در فهرست نمادهای منفی، هدرا با سقوط 16 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. گراف هم 12 درصد کاهش قیمت داشته و سندباکس، فانتوم، پالیگان، لیدو دائو، دسنترالند و نیر پروتکل با کاهش قیمت 9 درصدی، جزو منفی ترین نمادهای امروز هستند.

تعداد زیادی از آلت کوین ها هم افت 4 الی 8 درصد دارند و به طور کلی می توان گفت امروز وضعیت آلت کوین ها خوب نیست.

ارزش بازار دوباره به کمتر از یک تریلیون دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت 2.5 درصدی به کمتر از یک تریلیون دلار رسیده و عدد 994 میلیارد دلار را نمایش می دهد. اما ارزش معاملات 58 درصد رشد داشته و به رقم 52 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای 5 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 50 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید