افت 8 درصدی اتریوم در یک هفته

ترس در بازار رمز ارزها /کمتر از 150 دلار تا ورود بیت کوین به کانال 22000 دلار

کدخبر: ۵۵۵۳۴۹
بیت کوین همچنان در کانال 21000 دلار قرار دارد و فاصله آن برای ورود به کانال 22000 دلار کمتر از 150 دلار است.
ترس در بازار رمز ارزها /کمتر از 150 دلار تا ورود بیت کوین به کانال 22000 دلار

به گزارش اقتصادنیوز، امروز لیدر ارزهای دیجیتال کمی مثبت است و با رشد قیمت حدود یک درصدی، در محدوده 21800 دلار معامله می شود. بیت کوین در مقیاس هفتگی 5 درصد افت داشته  و در مقیاس ماهانه هم 5 درصد رشد کرده است.

بیت کوین با ارزش بازار 420 میلیارد دلاری طی شبانه روز گذشته 20 میلیارد دلار معامله شده است. تحلیلگران تکنیکال معتقدند بیت کوین می تواند حدود 20500 دلار هم کاهش قیمت داشته باشد و پس از آن حرکت صعودی خود را آغاز کند. اما با توجه به اعلام اطلاعات اقتصادی آمریکا در روز جاری، هر سناریوی تکنیکالی می تواند غیر معتبر شود.

فعلا چیزی که بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داده، عدم انتشار استیبل کوین بایننس توسط پاکسوس است که این موضوع به تایید مدیرعامل بایننس هم رسیده است.

پس از انتشار این خبر، طی 24 ساعت حدود 788 میلیون دلار از صرافی بایننس خارج شد که البته مدیرعامل این صرافی سعی دارد به کاربران خود این اطمینان را بدهد که تمام دارایی BUSD آن ها قابل بازپرداخت به دلار است. با این حال تجربه تلخ کاربران از اتفاقات رخ داده درخصوص صرافی FTX باعث ایجاد ترس در بازار شده است.

افت 8 درصدی اتریوم در یک هفته

اتریوم هم امروز مثبت است و با رشد قیمت حدود یک درصدی در حدود 1510 دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی 8 درصد افت داشته و در مقیاس ماهانه هم یک درصد کاهش قیمت داشته است.

همچنان ارزش معاملات روزانه اتریوم کمتر از 10 میلیارد دلار در روز است و طی 24 ساعت گذشته حدود 7 میلیارد دلار معامله در این استیبل کوین انجام شده است. ارزش بازار اتریوم عدد 184 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

فانتوم بالاترین بازده امروز را داد

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار تعداد کمی از آلت کوین ها منفی هستند. بیشترین کاهش قیمت را مونرو با افت 3 درصدی دارد. پس از آن لئو، MultiversX و ایپ کوین افت بین یک الی 2 درصد داشته اند. کرونوس و شیبا هم نیم درصد افت کرده اند. مابقی آلت کوین ها امروز مثبت هستند.

بیشترین افزایش قیمت روزانه را فانتوم با رشد 10 درصدی دارد. آپتوس هم 9 درصد رشد کرده است. هدرا و گراف با رشد 8 درصدی از دیگر نمادهای پربازده امروز هستند و سایر آلت کوین های مثبت رشدی کمتر از 5 درصد دارند.

جالب اینکه در مقیاس هفتگی تنها هدرا با رشد 25 درصدی و ترون با رشد 3 درصدی بازده مثبت دارند و مابقی نمادهای موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار طی این بازه زمانی افت کرده اند.

ارزش بازار به بالای یک تریلیون دلار بازگشت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز یک درصد رشد کرده و رقم 1.01 تریلیون دلار را نمایش می دهد. ارزش معاملات هم 11 درصد کاهش یافته و 46 میلیارد دلار معامله طی 24 ساعت گذشته انجام شده است.

4 میلیارد دلار معامله در دیفای انجام شده و در استیبل کوین ها هم ارزش معاملات به 46 میلیارد دلار رسیده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید