اتریوم تنبل شد!

بیت کوین به آخر خط صعود رسید؟

کدخبر: ۵۵۶۲۸۹
اقتصادنیوز: بیت کوین با تثبیت در کانال 24 هزار دلار، مجددا فعالان بازار ارزهای دیجیتال را امیدوار کرده که قرار است روندی صعودی را آغاز کند.
بیت کوین به آخر خط صعود رسید؟

به گزارش اقتصادنیوز چند روزی می شود که بازار ارزهای دیجیتال وضعیت بهتری پیدا کرده و قیمت ها رشد داشته اند. طی این مدت بیت کوین حدود 3 هزار دلار رشد کرده و امروز هم با افزایش قیمت کمتر از یک درصد، در حدود 24700 دلار معامله می شود.

بازدهی هفتگی بیت کوین به 12 درصد رسیده و در مقیاس ماهانه هم این ارز دیجیتال رشد 17 درصدی داشته است. بیت کوین با ارزش بازار 476 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته 18 میلیارد دلار معامله شده است.

افزایش قیمت های اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، تحلیلگران تکنیکال را حسابی فعال کرده و اختلاف نظرها در بازار اوج گرفته است. گروهی از تحلیلگران معتقدند این بالاترین قیمت هایی است که بیت کوین طی چند ماه خواهد دید و به زودی روند نزولی را از سر می گیرد.

اما عده ای دیگر از تحلیلگران که تعدادشان بیشتر هم هست، معتقدند بیت کوین با صعود به بالای نرخ 24000 دلار توانسته مسیر صعودی خود را هموار کند و این آغاز روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود.

اتریوم تنبل شد!

اتریوم هم امروز مثبت است. با رشد کمتر از یک درصدی، اتریوم هم اکنون در حدود نرخ 1700 دلار معامله می شود. بازده هفتگی اتریوم 10 درصد است که نسبت به بیت کوین دو درصد کمتر بازدهی داده. در مقیاس ماهانه هم رشد 9 درصدی در این آلت کوین دیده می شود که نسبت به بازده 17 درصدی بیت کوین طی این مدت، رقم کوچک تری است.

تا پیش از این معمولا اتریوم در روندهای صعودی و نزولی، با سرعت بیشتری نسبت به بیت کوین حرکت می کرد اما این بار بازده بیت کوین بیشتر از بازده اتریوم بوده است.

اتریوم با ارزش بازار 207 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته بیش از 5 میلیارد دلار معامله شده است.

صعود آلت کوین ها، پرشتاب و بدون توقف

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار، تعداد آلت کوین های منفی، انگشت شمار است و جالب اینکه هیچ کدام از آن ها حتی به اندازه یک درصد هم افت نکرده اند.

کوانت، پالیگان، لایت کوین و ریپل نمادهای منفی امروز هستند که افت هیچ کدام به یک درصد هم نرسیده است. اما در طرف دیگر بازار، تعداد نمادهای مثبت زیاد است و رشدهای هیجانی هم در آن ها مشاده می شود.

فایل کوین که پربازده ترین نماد امروز است، 22 درصد رشد کرده و پس از آن اینترنت کامپیوتر و وی چین قرار دارند که 9 درصد افزایش قیمت داشته اند. چین لینک هم با رشد 7 درصدی از نمادهای پربازده امروز محسوب می شود.

ارزش معاملات 37 درصد کاهش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد کمتر از یک درصدی به 1.12 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات 37 درصد کاهش یافته و طی شبانه روز گذشته 42 میلیارد دلار معامله در این بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 5 میلیارد دلار بوده  و در استیبل کوین ها هم 37 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید